Megoldatlan

Nyitott elektromos elosztó

FRISSÍTÉS: 2022.12.02.:

TRAFFICOM válasza:
"Tájékoztatjuk arról, hogy az Ön által bejelentett szolgáltatást megvizsgáltuk és a TraffiCOM Kft. illetékességi körébe tartozó hibát azon nem találtunk."
----------------
FRISSÍTÉS 2022.12.01.:

BDK újbóli válasza:
"Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba NEM a BDK Kft. illetékességébe tartozik!"

---------

FRISSÍTÉS: 2022.11.01. Járókelő képet csatolt az ideiglenes megoldásról.
Mikor várható a végleges megoldás?
------------
Frissítés 2022.09.21.:
Nem Telekom, nem Budapest Közút.

-----

Hiányzik az elektromos elosztó ajtaja.

Probléma helyszíne
Budapest VI. kerület, Terézváros, Nyugati pályaudvar M

Hozzászólások

  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Szia Péter!
    Köszönjük a visszajelzésedet, de azoknak a bejelentéseknek a státuszát, amelyek 1 évnél régebben kerültek beküldésre és ""Megoldatlan""-ként lettek lezárva - mert megoldásuk több időt vett
    ...
  • Fodor Péter hozzászólt a bejelentéshez.

    Kábelkötegelővel rögzítették az ajtót.
  • M.K. Bori lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett a bejelentőtől visszajelzés.

    A probléma a bejelentéstől számított 1 éven belül nem oldódott meg, így az belső szabályunk értelmében "Megoldatlan".
  • Fodor Péter visszajelzésére vár.

  • g g megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0064117/2022

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00109478

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Nagyon köszönjük a megkeresését, melyet továbbítottunk az illetékes szolgáltató, a BKV Zrt. részére.
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés illetékesét "TraffiCOM"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2022.12.01.: BDK újbóli válasza: "Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba NEM a BDK Kft. illetékességébe tartozik!" --------- FRISSÍTÉS: 2022.11.01. Járókelő képet csatolt az ideiglenes megoldásról. Mikor várható a végleges megoldás? ------------ Frissítés 2022.09.21.: Nem Telekom, nem Budapest Közút...

  • TraffiCOM válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Tájékoztatjuk arról, hogy az Ön által bejelentett szolgáltatást megvizsgáltuk és a TraffiCOM Kft. illetékességi körébe tartozó hibát azon nem találtunk.

    Bejelentés azonosító: CF2
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • TraffiCOM válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    Tisztelt Bejelentő!
     
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Zsófi elküldte az ügyet az illetékesnek: TraffiCOM

  • Járókelő Zsófi megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2022.11.01. Járókelő képet csatolt az ideiglenes megoldásról. Mikor várható a végleges megoldás? ------------ Frissítés 2022.09.21.: Nem Telekom, nem Budapest Közút. ----- Hiányzik az elektromos elosztó ajtaja."-ról "FRISSÍTÉS 2022.12.01.: BDK újbóli válasza: "Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen ...

  • Járókelő Zsófi megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ról "TraffiCOM"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba NEM a BDK Kft. illetékességébe tartozik!
    Engedje meg, hogy tájékoztassuk arról, hogy közvetlenül is van mód hi
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • H. Annamária elküldte az ügyet az illetékesnek: BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés leírását "Frissítés 2022.09.21.: Nem Telekom, nem Budapest Közút. ----- Hiányzik az elektromos elosztó ajtaja."-ról "FRISSÍTÉS: 2022.11.01. Járókelő képet csatolt az ideiglenes megoldásról. Mikor várható a végleges megoldás? ------------ Frissítés 2022.09.21.: Nem Telekom, nem Budapest Közút. ----- Hiányzik az elektromos el...

  • Fodor Péter hozzászólt a bejelentéshez.

    Ideiglenesen a hiba elhárítva. ????
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik, kollégáink a közvetlen élet és balesetveszélyt elhárították.
    Engedje
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Fodor Péter hozzászólt a bejelentéshez.

    Az elosztó burkolatán a képen látható számok vannak. Hátha a segít megoldásban.
  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Budapest Közút"-ról "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ra.

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés leírását "Hiányzik az elektromos elosztó ajtaja."-ról "Frissítés 2022.09.21.: Nem Telekom, nem Budapest Közút. ----- Hiányzik az elektromos elosztó ajtaja."-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    A bejelentésben szereplő elektromos szekrényt nem a Budapest Közút Zrt. üzemelteti.

    Tisztelettel,

    BUDAPEST KÖZÚT Zrt.
    Forgalomtechnikai Igazgatóság

    e-mail: budapestkozut@budape...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdon, elektromos szekrény.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Fodor Péter bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    3
    Válaszra vár
    3

    Megsüllyedt "Forgalomirányitás" fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Bajcsy-Zsilinszky út (VI. kerület, Terézváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    M3 metró aluljáró burkolat hiánya

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Lehel tér M (XIII. kerület)
  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Oszlopcsonk

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Németh Zs.
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Erzsébet királyné útja (XIV. kerület, Zugló)
  Vissza az oldal tetejére