Megoldatlan

Lógó kábelek

FRISSÍTÉS 2023.02.16.:
Továbbra is várom az E.ON válaszát erre a lassan fél éves bejelentésemre. Ennyire csak nem lehet bonyolult ez az ügy.

-----

FRISSÍTÉS 2022.11.14.:
Tisztelt E.ON! A vonatkozó jogszabályok értelmében 30 nap alatt kell megválaszolni a közérdekű bejelentéseket. Ez a határidő már rég letelt. Továbbra is várom szíves válaszukat!

-----

Tisztelt Illetékes!

A III. kerületben a Bécsi úton a Tesco és a Burger King közötti üres telek mellett kábelek lógnak egy oszlopról, valamint az oszlop mellett futó vezeték alakja is furcsa, eltávolodott az oszloptól. Pontos helyszínt a térképen jelöltem.

Kérem, szíveskedjenek rendezni a kábelek, vezetékek állapotát!

Munkájukat köszönöm!

Tisztelettel:
Fónai Kende

Probléma helyszíne
Budapest III. kerület, Óbuda-Békásmegyer, Bécsi út 266

Hozzászólások

  • M.K. Bori lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    A probléma a bejelentéstől számított 1 éven belül nem oldódott meg, így az belső szabályunk értelmében "Megoldatlan".
  • Fónai Kende visszajelzésére vár.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Csaba!

    Ez Matáv kábel, továbbítottam az illetékeseknek!
    [eon_e_mail_alairas_840x57px_01 (002)]
    Üdvözlettel:
    Angyal Károly
    Üzemeltetési területi referens
    Áramhálózati Üzem Buda
    T +36 1-238-4815
    ...
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Bejelentésükkel kapcsolatban vizsgálatot kezdeményeztünk, melynek során
    megállapítottuk, hogy

    a Társaságunk tulajdonában lévő, de más szolgáltatóhoz tartozó gyengeáramú
    ( internet, tel...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2022.11.14.: Tisztelt E.ON! A vonatkozó jogszabályok értelmében 30 nap alatt kell megválaszolni a közérdekű bejelentéseket. Ez a határidő már rég letelt. Továbbra is várom szíves válaszukat! ----- Tisztelt Illetékes! A III. kerületben a Bécsi úton a Tesco és a Burger King közötti üres telek mellett káb...

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Továbbra is várom az E.ON válaszát erre a lassan fél éves bejelentésemre. Ennyire csak nem lehet bonyolult ez az ügy.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt Illetékes! A III. kerületben a Bécsi úton a Tesco és a Burger King közötti üres telek mellett kábelek lógnak egy oszlopról, valamint az oszlop mellett futó vezeték alakja is furcsa, eltávolodott az oszloptól. Pontos helyszínt a térképen jelöltem. Kérem, szíveskedjenek rendezni a kábelek, vezetékek állapotát...

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt E.ON! A vonatkozó jogszabályok értelmében 30 nap alatt kell megválaszolni a közérdekű bejelentéseket. Ez a határidő már rég letelt. Továbbra is várom szíves válaszukat!
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "E.ON"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdon.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Fónai Kende bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére