Megoldatlan

Megsüllyedt UPC szekrény

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2023.03.27:
A Budapest Közút válasza:

,,A XIII. kerület Szent István park 23. szám előtt lévő aknafedlap nem tartozik Társaságunkhoz. Az épület előtti járda sem a Budapest Közút Zrt. üzemeltetésében van, így további intézkedést tenni nem áll módunkban."

----

FRISSÍTÉS: 2023.02.24.
Magyar Telekom válasza:
"Nem Magyar Telekom tulajdonú fedlap."
----------------------
FRISSÍTÉS: 2023.02.22.

VODAFONE válasza:
"Vodafone rész kész, kis akna nem Vodafone"
-----------------
XIII.Szent István Park 23 elött megsüllyedt UPC szekrény , melette kopott ismeretlen kis fedél. Kérem javítani . Köszönöm

Probléma helyszíne
Budapest XIII. kerület, Szent István park 23

Hozzászólások

  • Járókelő László lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    A panaszokról és közérdekű bejelentésekről szóló 2013. évi CVXV. törvény által meghatározott 30 napos válaszadási határidőt a címzett 60 nappal túllépte, így a bejelentést Megoldatlan státusszal zártu...
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Murzsicz-Tar Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Murzsicz-Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Budapest Közút"-ról "E.ON"-ra.

  • Murzsicz-Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Üdvözlettel:

    [Leírás: Budapest közút]
    Útfenntartási Főosztály
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdonú fedlap.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés illetékesét "2Connect"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • 2Connect válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Vodafone rész kész, kis akna nem Vodafone
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • A rendszer lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

  • 2Connect nem válaszolt 40 napon belül.

  • 2Connect nem válaszolt 40 napon belül.

  • Járókelő Zsófia elküldte az ügyet az illetékesnek: 2Connect

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére