Megoldott

Graffitis

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS 2022.07.04.:
Az E.ON válasza:

"Tisztelt Ügyfelünk!
Társaságunkhoz 2022.06.24-én érkezett bejelentésére, amelyet a 1146 Budapest, Thököly út 173.
számnál található szekrénnyel kapcsolatban tett, az alábbi tájékoztatást adjuk.
Köszönjük, hogy kérésükkel hozzánk fordultak. A bejelentést a Társaságunk megvizsgálta és
megállapítottuk, hogy az Önök által említett hálózati berendezés (szekrény) nem az elosztóhálózat
része, nem Társaságunk tulajdona.
Az alábbi megkereséssel kapcsolatban javasoljuk az üzemeltetésben illetékes BKK szakterületét
felkeresni szíveskedjenek."

---

Kérem takarítsák le! Köszönöm szépen!

Probléma helyszíne
Budapest XIV. kerület, Zugló, Thököly út 173

Hozzászólások

  • Járókelő László lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Az Illetékes válasza alapján.
  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Szia!
    Kérlek, segíts nekünk! Történt fejlemény az elmúlt időszakban? Megoldódott a probléma?
    Köszönjük a segítséged és a visszajelzésed!
    A Járókelő csapatának nevében: Noi
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0030154-001/2022/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00104190

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Nagyon köszönjük megkeresését. A BKV Zrt. hivatalos állásfoglalásában arról tájékoztatja, hogy...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Ügy Intéző elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Ügy Intéző megváltoztatta a bejelentés leírását "Kérem takarítsák le! Köszönöm szépen!"-ról "FRISSÍTÉS 2022.07.04.: Az E.ON válasza: "Tisztelt Ügyfelünk! Társaságunkhoz 2022.06.24-én érkezett bejelentésére, amelyet a 1146 Budapest, Thököly út 173. számnál található szekrénnyel kapcsolatban tett, az alábbi tájékoztatást adjuk. Köszönjük, hogy kérésükkel...

  • Ügy Intéző megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Jakab Imola elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Rongált, mozgó pad

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Árpád fejedelem útja (II. kerület)
  Vissza az oldal tetejére