doboz leesett fedéllel
FRISSÍTÉS: 2023.02.22.
Vodafone válasza:
"Nem Vodafone."
------------
FRISSÍTÉS 2022.07.29
Magyar Telekom válasza:
" Nem Magyar Telekom tulajdonú hálózati elem."
---
FRISSÍTÉS: 2022.07.25
A Budapest Közút válasza:
,,A II. kerület, Margit krt.-Lipthay u. 14. előtt található sérült dobozt nem a Társaságunk üzemelteti."
------
FRISSÍTÉS: 2022.07.19
Az E.ON válasza:
,,A kérdéses berendezés nem Társaságunk tulajdona."
----
FRISSÍTÉS 2022.07.15.
BDK válasza:
"Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik, kollégáink ideiglenesen elhárították a közvetlen élet és balesetveszélyt."
---
Kérem a doboz szíves visszazárását.
Probléma helyszíne
Budapest II. kerület, Lipthay u. 14
Hozzászólások
Ügyszám: 0038/0009439/2023
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00104058
Tisztelt Ügyfelünk!
Nagyon köszönjük a megkeresését, melyet továbbítottunk az illetékes szolgáltató, a BKV Zrt. részére....
Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends...
A II. kerület, Margit krt.-Lipthay u. 14. előtt található sérült dobozt nem a Társaságunk üzemelteti.
Üdvözlettel:
BUDAPEST KÖZÚT Zrt.
Forgalomtechnikai Igazgatóság
e-mail: bu...
T Címzett!
A kérdéses berendezés nem Társaságunk tulajdona.
[eon_e_mail_alairas_840x57px_01 (002)]
Üdvözlettel
Győző Róbert
Területfelelős
Áramhálózati Üzem Buda
Iroda/Office
H-1037, Budapest,...
Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
Tisztelettel,
Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik, kollégáink ideiglenesen elhárították a közvetlen élet és balesetveszé...