Megoldott

doboz leesett fedéllel

FRISSÍTÉS: 2023.02.22.

Vodafone válasza:
"Nem Vodafone."
------------
FRISSÍTÉS 2022.07.29
Magyar Telekom válasza:

" Nem Magyar Telekom tulajdonú hálózati elem."

---

FRISSÍTÉS: 2022.07.25
A Budapest Közút válasza:

,,A II. kerület, Margit krt.-Lipthay u. 14. előtt található sérült dobozt nem a Társaságunk üzemelteti."

------

FRISSÍTÉS: 2022.07.19
Az E.ON válasza:

,,A kérdéses berendezés nem Társaságunk tulajdona."

----

FRISSÍTÉS 2022.07.15.

BDK válasza:
"Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik, kollégáink ideiglenesen elhárították a közvetlen élet és balesetveszélyt."

---

Kérem a doboz szíves visszazárását.

Probléma helyszíne
Budapest II. kerület, Lipthay u. 14

Hozzászólások

  • Pál András lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Köszönjük a visszajelzést!
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0009439/2023

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00104058

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Nagyon köszönjük a megkeresését, melyet továbbítottunk az illetékes szolgáltató, a BKV Zrt. részére....
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2022.07.29 Magyar Telekom válasza: " Nem Magyar Telekom tulajdonú hálózati elem." --- FRISSÍTÉS: 2022.07.25 A Budapest Közút válasza: ,,A II. kerület, Margit krt.-Lipthay u. 14. előtt található sérült dobozt nem a Társaságunk üzemelteti." ------ FRISSÍTÉS: 2022.07.19 Az E.ON válasza: ,,A kérdéses ber...

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Vodafone"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Vodafone válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Nem Vodafone
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Csanádi György megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2022.07.25 A Budapest Közút válasza: ,,A II. kerület, Margit krt.-Lipthay u. 14. előtt található sérült dobozt nem a Társaságunk üzemelteti." ------ FRISSÍTÉS: 2022.07.19 Az E.ON válasza: ,,A kérdéses berendezés nem Társaságunk tulajdona." ---- FRISSÍTÉS 2022.07.15. BDK válasza: "Köszönjük a ...

  • Csanádi György elküldte az ügyet az illetékesnek: Vodafone

  • Csanádi György megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "Vodafone"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdonú hálózati elem.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Budapest Közút"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2022.07.25 A Budapest Közút válasza: ,,A II. kerület, Margit krt.-Lipthay u. 14. előtt található sérült dobozt nem a Társaságunk üzemelteti." ------ FRISSÍTÉS: 2022.07.19 Az E.ON válasza: ,,A kérdéses berendezés nem Társaságunk tulajdona." ---- FRISSÍTÉS 2022.07.15. DBK válasza: "Kös...

  • Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2022.07.25 A Budapest Közút válasza: ,,A II. kerület, Margit krt.-Lipthay u. 14. előtt található sérült dobozt nem a Társaságunk üzemelteti." ------ FRISSÍTÉS 2022.07.15. DBK válasza: "Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik, kollég...

  • Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2022.07.15. DBK válasza: "Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik, kollégáink ideiglenesen elhárították a közvetlen élet és balesetveszélyt." --- Kérem a doboz szíves visszazárását."-ról "FRISSÍTÉS: 2022.07.25 A Budapest Közút vál...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    A II. kerület, Margit krt.-Lipthay u. 14. előtt található sérült dobozt nem a Társaságunk üzemelteti.

    Üdvözlettel:

    BUDAPEST KÖZÚT Zrt.
    Forgalomtechnikai Igazgatóság

    e-mail: bu...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Dr Kardos Angelika elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Dr Kardos Angelika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    T Címzett!

    A kérdéses berendezés nem Társaságunk tulajdona.

    [eon_e_mail_alairas_840x57px_01 (002)]

    Üdvözlettel

    Győző Róbert
    Területfelelős
    Áramhálózati Üzem Buda

    Iroda/Office
    H-1037, Budapest,
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • g g megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ról "E.ON"-ra.

  • g g megváltoztatta a bejelentés leírását "Kérem a doboz szíves visszazárását."-ról "FRISSÍTÉS 2022.07.15. DBK válasza: "Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik, kollégáink ideiglenesen elhárították a közvetlen élet és balesetveszélyt." --- Kérem a doboz szíves visszazárását."-ra.

  • Rózsa Géza hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt BDK Kft.! Külön köszönjük felelős intézkedésüket, hogy annak ellenére, hogy nem a kezelésükbe tartozik az eszköz, mégis segítettek elhárítani egy veszélyforrást.
    Tisztelettel,
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik, kollégáink ideiglenesen elhárították a közvetlen élet és balesetveszé
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ra.

  • Rózsa Géza bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldásra vár
    4
    Megoldásra vár
    4

    Üres közműoszlop

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Szilágyi Erzsébet fasor (II. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    M3 metró aluljáró burkolat hiánya

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Lehel tér M (XIII. kerület)
  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Oszlopcsonk

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Németh Zs.
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Erzsébet királyné útja (XIV. kerület, Zugló)
  Vissza az oldal tetejére