Megoldott

FLR 731

Kérem végezzék el az utastér felújítását a fent említett buszon mert nagyon rossz állapotban van. Kék kapaszkodó belső monitor külső Led kijelző! Köszönöm Szépen!

Probléma helyszíne
Budapest VI. kerület, Terézváros, Nyugati pályaudvar

Hozzászólások

  • Garami Marika lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Szebb városért hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem találkozom a busszal. Passz!
  • Szebb városért hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem találkozom a busszal. Passz!
  • Szebb városért hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem találkozom a busszal. Passz!
  • Szebb városért hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem találkozom a busszal. Passz!
  • Szebb városért visszajelzésére vár.

  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Szebb városért hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem találkozom a busszal. Passz!
  • Szebb városért visszajelzésére vár.

  • Szebb városért hozzászólt a bejelentéshez.

    Tegnap találkoztam a járművel és még nem készült el
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0021740-001/2022
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00102409

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Nagyon köszönjük a megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. hivatalos állásfoglalásában arró...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Szebb városért hozzászólt a bejelentéshez.

  • Szebb városért bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére