Megoldott

Koszos megálló

FRISSÍTÉS: 2022.08.22.
Bejelentő jelzése:
"Tisztelt FKF!

Ahogy látható a június 15-ei képeimen, a száraztisztítás nem ér semmit. Vizeletet és graffitiket nem lehet »lesöpörni«, ezt Önök is tudják.

Kérem, folyadékkal is tisztítsák meg a bejelentésemben foglaltakat!"

Bejelentő kérése:
A Főkerttől, a JCDecaux-tól és a BKK-tól pedig még nem érkezett válasz (vagy csak nem lett idekapcsolva). Kérlek, ismét küldjétek el nekik!
Köszönöm!
-----------------------
FRISSÍTÉS: 2022.08.22.
FKF válasza:
"Tisztelt Bejelentő!
Köszönjük megkeresését.
Tájékoztatjuk, hogy munkatársaink a bejelentett megálló száraz technológiájú takarítását naponta elvégzik.
Társaságunk anyagi és emberi erőforrásainak lehetőségeihez mérten mindent megtesz a közterületek tisztántartásáért. Azonban ez önmagában nem oldja meg a problémát, illetve nem helyettesíti a felelős lakossági magatartást. Erőfeszítéseink kizárólag a lakosság együttműködése esetén vezetnek tartós megoldáshoz. Felelős szolgáltatóként feladatunknak érezzük ugyanakkor, hogy fentiek szellemében a lehetőségeinkhez mérten tájékoztassuk a lakosokat, és szemléletformáló tevékenységünkkel igyekszünk hozzájárulni a környezettudatos közterület-használathoz.

Tisztelettel: BKM FKF Köztisztasági Divízió"

----------------------------
FRISSÍTÉS: 2022.06.16.

Bizonyára erre gondolnak: https://www.facebook.com/karacsonygergely/posts/pfbid0vWw8CsDmiz42v6EZDN3vS4MtAWR459YtF6hbxceQfEfBagrCxdvf5pMPckoCvMDil

Itt azonban semmilyen takarítás nem történt. A megálló a zöldfelületeken, azok betonfalain és mindkét utasváróban továbbra is szemetes, hugyos és graffitis. Az utasvárók teteje továbbra is galambszaros. A felsővezetéktartó oszlopok és az egyikhez tartozó elektromos szekrény, illetve a BKK-automata továbbra is graffitis. Ráadásul mindenhol ugyanazok a graffitik vannak fenn, mint eddig.

-----

Tisztelt BKK, BKV, JCDeaux és Főkert! A Blaha Lujza tér irányú Keleti pályaudvar M megálló a zöldfelületeken, azok betonfalain és mindkét utasváróban szemetes, hugyos, büdös, graffitis. Az utasvárók teteje galambszaros. A felsővezetéktartó oszlopok és az egyikhez tartozó elektromos szekrény, illetve a BKK-automata is graffitis. Kérem, takarítsák le mindet, a jövőben pedig gyakrabban tegyék meg ugyanezt!

Probléma helyszíne
Budapest VII. kerület, Erzsébetváros, Baross tér 15

Hozzászólások

  • Gyöngyösi Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    A Főkerttől, a JCDecaux-tól és a BKK-tól még nem érkezett válasz (vagy csak nem lett idekapcsolva). Kérlek, ismét küldjétek el nekik!
    Köszönöm!
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés kategóriáját "Tömegközlekedés"-ról "Szemét"-ra.

  • g g lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!
    Tájékoztatjuk, hogy a megálló vizes technológiájú takarítását elvégezték munkatársaink.
    Társaságunk anyagi és emberi erőforrásainak lehetőségeihez mérten mindent megtesz a közterül
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2022.08.22. Bejelentő jelzése: "Tisztelt FKF! Ahogy látható a június 15-ei képeimen, a száraztisztítás nem ér semmit. Vizeletet és graffitiket nem lehet »lesöpörni«, ezt Önök is tudják. Kérem, folyadékkal is tisztítsák meg a bejelentésemben foglaltakat!" Bejelentő kérése: A Főkerttől, a JCDecaux-tó...

  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: BKM Budapesti Közművek FŐKERT

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "BKM Budapesti Közművek FŐKERT"-ra.

  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "JCDecaux"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: JCDecaux

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKM Budapesti Közművek FKF"-ról "JCDecaux"-ra.

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2022.06.16. Bizonyára erre gondolnak: https://www.facebook.com/karacsonygergely/posts/pfbid0vWw8CsDmiz42v6EZDN3vS4MtAWR459YtF6hbxceQfEfBagrCxdvf5pMPckoCvMDil Itt azonban semmilyen takarítás nem történt. A megálló a zöldfelületeken, azok betonfalain és mindkét utasváróban továbbra is szemetes, hugyos és graffiti...

  • Gyöngyösi Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    A Főkerttől, a JCDecaux-tól és a BKK-tól pedig még nem érkezett válasz (vagy csak nem lett idekapcsolva). Kérlek, ismét küldjétek el nekik!
    Köszönöm!
  • Gyöngyösi Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt FKF!

    Ahogy látható a június 15-ei képeimen, a száraztisztítás nem ér semmit. Vizeletet és graffitiket nem lehet »lesöpörni«, ezt Önök is tudják.

    Kérem, folyadékkal is tisztítsák meg a bejel...
  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!
    Köszönjük megkeresését.
    Tájékoztatjuk, hogy munkatársaink a bejelentett megálló száraz technológiájú takarítását naponta elvégzik.
    Társaságunk anyagi és emberi erőforrásainak lehet
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • I. Adrián elküldte az ügyet az illetékesnek: BKM Budapesti Közművek FKF

  • I. Adrián megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt BKK, BKV, JCDeaux és Főkert! A Blaha Lujza tér irányú Keleti pályaudvar M megálló a zöldfelületeken, azok betonfalain és mindkét utasváróban szemetes, hugyos, büdös, graffitis. Az utasvárók teteje galambszaros. A felsővezetéktartó oszlopok és az egyikhez tartozó elektromos szekrény, illetve a BKK-automata is gra...

  • Gyöngyösi Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    További képek.
  • Gyöngyösi Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Bizonyára erre gondolnak: https://www.facebook.com/karacsonygergely/posts/pfbid0vWw8CsDmiz42v6EZDN3vS4MtAWR459YtF6hbxceQfEfBagrCxdvf5pMPckoCvMDil

    Itt azonban semmilyen takarítás nem történt. A megáll
    ...
  • R eni megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "BKM Budapesti Közművek FKF"-ra.

  • R eni lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Az illetékes válasza alapján.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!
    Köszönjük megkeresését.
    Tájékoztatjuk, hogy munkatársaink koncentrált nagytakarítást tartottak a Baross téren, melynek keretében az ön által bejelentett buszmegálló és a zöldfelüle
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "JCDecaux"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: JCDecaux

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKM Budapesti Közművek FŐKERT"-ról "JCDecaux"-ra.

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKM Budapesti Közművek FŐKERT

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKM Budapesti Közművek FŐKERT"-ra.

  • Gyöngyösi Máté bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldásra vár
    1
    Megoldásra vár
    1

    Két doboz szemét

    Beküldés ideje:
    Beküldte: VII Gábor
    Illetékes: VII. kerület Erzsébetváros Önkormányzata
    Dob utca (VII. kerület, Erzsébetváros)
  Vissza az oldal tetejére