Megoldott

szétesett kapcsolószekrény

FRISSÍTÉS 2022.07.15.

Nem DBK.

---

FRISSÍTÉS 2022. 06. 02.

E.ON Ügyfélszolgálati Kft./ELMŰ Hálózati Kft. válasza:

A bejelentést Társaságunk megvizsgálta és
megállapítottuk, hogy az Önök által említett berendezés (szekrény) nem az elosztóhálózat része, nem Társaságunk tulajdona.
A helyszínre érkező Munkatársaink elhárították a közvetlen élet- és balesetveszélyt.
Az alábbi megkereséssel kapcsolatban ajánljuk, az üzemeltetésben érintett Önkormányzat illetékes szakterületét felkeresni szíveskedjenek.

----------------------

FRISSÍTÉS 2022. 05. 23.

Magyar Telekom válasza:

Nem Magyar Telekom tulajdonú hálózati elem.

----------------------

A bicikli út melletti kapcsolószekrény szétesett

Probléma helyszíne
Budapest XIII. kerület, Kárpát u. 44

Hozzászólások

  • W Kriszta lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Köszönjük!
  • XIII. kerület Közterület-felügyelet válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    A XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. visszajelzése szerint a hibát kijavították.

    tisztelettel

    Karácsonyi Magdolna
    aljegyző
    POLGÁRMESTERI HIVATAL
    Szociális és Köznevelési Oszt
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: XIII. kerület Önkormányzata

  • g g megváltoztatta a bejelentés illetékesét "XIII. kerületi Közszolgáltató Zrt."-ról "XIII. kerület Önkormányzata"-ra.

  • g g megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2022. 06. 02. E.ON Ügyfélszolgálati Kft./ELMŰ Hálózati Kft. válasza: A bejelentést Társaságunk megvizsgálta és megállapítottuk, hogy az Önök által említett berendezés (szekrény) nem az elosztóhálózat része, nem Társaságunk tulajdona. A helyszínre érkező Munkatársaink elhárították a közvetlen élet- és ...

  • g g megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ról "XIII. kerületi Közszolgáltató Zrt."-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik.
    Engedje meg, hogy tájékoztassuk arról, hogy közvetlenül is van mód hi
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft. nem válaszolt 40 napon belül.

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását "A bicikli út melletti kapcsolószekrény szétesett"-ról "FRISSÍTÉS 2022. 06. 02. E.ON Ügyfélszolgálati Kft./ELMŰ Hálózati Kft. válasza: A bejelentést Társaságunk megvizsgálta és megállapítottuk, hogy az Önök által említett berendezés (szekrény) nem az elosztóhálózat része, nem Társaságunk tulajdona. A helysz...

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ra.

  • Sleepy Claus hozzászólt a bejelentéshez.

    Ezt kevesen!
    „A helyszínre érkező Munkatársaink elhárították a közvetlen élet- és balesetveszélyt.“
    ELMŰ Hálózati Kft., köszönjük szépen a munkájukat!
  • E.ON válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "E.ON"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdonú hálózati elem.
  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Dániel Zoltán bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére