Megoldatlan

Galambürülék

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS 2022.09.17:

Évek óta nincs megoldva. Folymatosan rengeteg a galambürülék.

---

A metróépület környezetét folyamatosan belepi a galambürülék. Ez nem csak gusztustalan, hanem az emberi egészségre is kockázatot jelent, de az illetékes szerv nem tesz ellene semmit, a kövezetet nem takarítják.

Probléma helyszíne
Budapest II. kerület, Széll Kálmán tér M

Hozzászólások

  • M.K. Bori lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett a bejelentőtől visszajelzés.

    A probléma a bejelentéstől számított 1 éven belül nem oldódott meg, így az belső szabályunk értelmében "Megoldatlan".
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0018003/2022

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST- 00101263

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Nagyon köszönjük megkeresését. A BKV Zrt. hivatalos állásfoglalásában arról tájékoztatja, hogy a be
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • S Dominik megváltoztatta a bejelentés leírását "A metróépület környezetét folyamatosan belepi a galambürülék. Ez nem csak gusztustalan, hanem az emberi egészségre is kockázatot jelent, de az illetékes szerv nem tesz ellene semmit, a kövezetet nem takarítják."-ról "FRISSÍTÉS 2022.09.17: Évek óta nincs megoldva. Folymatosan rengeteg a galambürülék. --- A metróépület...

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Évek óta nincs megoldva. Folymatosan rengeteg a galambürülék.
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • g g megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/18003-1/2022/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00101263

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk az illetékes BKV Zrt.-nek. A társaság azt válaszolt
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    "A társaság azt válaszolta, hogy a jelzett helyen a madarak okozta helyzet hatékony megoldására törekednek, a megfelelő megoldás kiválasztása folyamatban van. "

    Pár éve... :D
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldott
    1
    Megoldott
    1

    WC csésze a megállóban

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Budapest, Széll Kálmán tér M (II. kerület)
  • Megoldott
    1
    Megoldott
    1

    Hulladékkal teli utasváró

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Budapest, Akadémia (II. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Vizeletszag

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Széll Kálmán tér M (II. kerület)
  Vissza az oldal tetejére