Megoldatlan

Összecelluxozott tömegközlekedés

A BKK összes járatán tapasztalható, eleve számomra érthetetlen, hogy miért celluxal helyeznek ki hirdetményeket. Más megoldás is lenne rá biztosan, szerintem külföldön sem ragasztgatnak így teli mindent. Viszont ha már ez megtörtént, akkor legalább használat után letakaríthatnák, hogy ne ennyire igénytelenül nézzen ki a bejárattól kezdve, az állomások és a járművek. Van rá megfelelő eszköz, oldószer, amivel a felület rongálása nélkül könnyedén eltávolítható. Miért nem takarítják? Miért nem keresnek valami más megoldást, amivel nem rongálódik a felület, ahova kihelyeznek valamit? A képek az M4 metró bejáratában készültek a Keleti pályaudvarnál, de több állomás és a járművek is érintettek az alábbi problémával.

Probléma helyszíne
Budapest VIII. kerület, Józsefváros, Keleti pályaudvar

Hozzászólások

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0047188/2023

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00100620

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük észrevételét, mellyel kapcsolatban az illetékes BKV Zrt. állásfoglalása alapján szeretnénk
    ...
  • Gál Miklós lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Jakab Imola elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bárány Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    Továbbra sincs rendesen, a megfelelő szerrel eltávolítva a nagyon igényes ragasztó szalag maradványa. Nagyon igénytelen.
  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Bárány Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    Még mindig nem sikerült szakszerűen letakarítani a nagyon igényesen összecelluxozott felületet. Nem ellenőrzi senki a takarító cég munkáját?
  • Bárány Attila visszajelzésére vár.

  • Bárány Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    Továbbra sem sikerült letakarítani a burkolatot. Szívesen segítek, lakkbenzinnel vagy sebbenzinnel könnyen eltávolítható az ilyen, a felület károsodása nélkül. Ugyanakkor egy szakképzett takarítócégne...
  • M. V. Klára megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/16405-5/2022/0038

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00100620

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük az ismételt megkeresést, mellyel kapcsolatban a BKV Zrt. válasza alapján tájékoztatjuk,
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Bárány Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    Továbbra sincs takarítva a metró kijáratánál található tájékoztató felület.
  • Bárány Attila visszajelzésére vár.

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/16405-1/2022/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00100620

    Tisztelt Ügyfelünk!

    A BKK köszöni megkeresését, szakterületünk elnézését kéri.

    A jelzett kihelyezési megoldás szerint
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bárány Attila bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére