Megoldott

Ajtó nélkül

Ajtó nélkül

Probléma helyszíne
Budapest XXI. kerület, Csepel, Kossuth Lajos u. 110

Hozzászólások

  • Garami Marika lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    A telefonfülke ajtaját a gyakori rongálások miatt leszereltük. Tapasztalataink szerint az ajtó nélküli telefonfülkéket kevésbé veszik igénybe a telefonálástól eltérő tevékenységek végzésére.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Tamás Géza hozzászólt a bejelentéshez.

    Szia Zoltán.
    Val. színű nem is lesz rajta.... a Telekom egy új szokása, hogy a sérült ablakos ajtókar egyszerűen leszereli. Nem pótolja az üveget. Valahol megértem, de nem tartom jónak.....
    Ezt a fül...
  • H B L elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • H B L megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Szebb városért bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére