Megoldott

Ajtó nélkül

Ajtó nélkül

Probléma helyszíne
Budapest XXI. kerület, Csepel, Kossuth Lajos u. 110

Hozzászólások

  • Garami Marika lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    A telefonfülke ajtaját a gyakori rongálások miatt leszereltük. Tapasztalataink szerint az ajtó nélküli telefonfülkéket kevésbé veszik igénybe a telefonálástól eltérő tevékenységek végzésére.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Tamás Géza hozzászólt a bejelentéshez.

    Szia Zoltán.
    Val. színű nem is lesz rajta.... a Telekom egy új szokása, hogy a sérült ablakos ajtókar egyszerűen leszereli. Nem pótolja az üveget. Valahol megértem, de nem tartom jónak.....
    Ezt a fül...
  • H B L elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • H B L megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Szebb városért bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Megsüllyedt fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: Magyar Telekom
    Törökbálinti út (XI. kerület, Újbuda)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Kiálló fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: Magyar Telekom
    Talaj utca (XI. kerület, Újbuda)
  • Megoldásra vár
    2
    Megoldásra vár
    2

    Beszakadt járda

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Magyar Telekom
    Tengerszem köz (XIV. kerület, Zugló)
  Vissza az oldal tetejére