Megoldatlan

Borzalmas állapotú fedelek

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS 2022.07.08.

Nem BDK.

---

FRISSÍTÉS: 2022.06.13.:
Az FCSM válasza az ügyben:

,,Köszönettel vettük, hogy bejelentésével munkánkat igyekszik segíteni. A társaságunk által üzemeltetett aknafedlapokon szinte kivétel nélkül megtalálható a Fővárosi Csatornázási Művek Zrt. (FCSM) neve, mint üzemeltető. A megjelölt helyszínen található fedlapon nincs rajta az FCSM neve, azt nem társaságunk üzemelteti, ezért - a legnagyobb együttműködési szándék ellenére - sem működhetünk közre a probléma megoldásában.
Mivel több üzemeltető is szóba jöhet, ezért nem bocsátkoznánk találgatásokba, hogy ki az illetékes, hiszen minden kétséget kizáróan nem tudjuk megállapítani azt.
Bízunk benne, hogy a probléma hamarosan megoldódik."

-----

FRISSÍTÉS 2022.06.08:

Nem Magyar Telekom tulajdon
---------

III. Fényes Adolf utca 20 (28) előtt borzalmas állapotú Telekomos fedelek mindjárt beszakadnak. Kérem javítani , köszönöm .

Probléma helyszíne
Budapest III. kerület, Óbuda-Békásmegyer, Fényes Adolf u. 23

Hozzászólások

  • M.K. Bori lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    A probléma a bejelentéstől számított 1 éven belül nem oldódott meg, így az belső szabályunk értelmében "Megoldatlan".
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • g g megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2022.06.13.: Az FCSM válasza az ügyben: ,,Köszönettel vettük, hogy bejelentésével munkánkat igyekszik segíteni. A társaságunk által üzemeltetett aknafedlapokon szinte kivétel nélkül megtalálható a Fővárosi Csatornázási Művek Zrt. (FCSM) neve, mint üzemeltető. A megjelölt helyszínen található fedlapon nincs r...

  • g g megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ról "E.ON"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik.
    Engedje meg, hogy tájékoztassuk arról, hogy közvetlenül is van mód hi
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • T Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.

  • T Julcsi megváltoztatta a bejelentés illetékesét "FCSM Fővárosi Csatornázási Művek"-ról "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ra.

  • T Julcsi megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2022.06.08: Nem Magyar Telekom tulajdon --------- III. Fényes Adolf utca 20 (28) előtt borzalmas állapotú Telekomos fedelek mindjárt beszakadnak. Kérem javítani , köszönöm ."-ról "FRISSÍTÉS: 2022.06.13.: Az FCSM válasza az ügyben: ,,Köszönettel vettük, hogy bejelentésével munkánkat igyekszik segíteni. A társa...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Köszönettel vettük, hogy bejelentésével munkánkat igyekszik segíteni.
    A társaságunk által üzemeltetett aknafedlapokon szinte kivétel nélkül
    megtalálható a Fővárosi Csatornázási Mű
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: FCSM Fővárosi Csatornázási Művek

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "III. Fényes Adolf utca 20 (28) előtt borzalmas állapotú Telekomos fedelek mindjárt beszakadnak. Kérem javítani , köszönöm ."-ról "FRISSÍTÉS 2022.06.08: Nem Magyar Telekom tulajdon --------- III. Fényes Adolf utca 20 (28) előtt borzalmas állapotú Telekomos fedelek mindjárt beszakadnak. Kérem javítani , kös...

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "FCSM Fővárosi Csatornázási Művek"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdonú fedlap.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Ügy Intéző elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Ügy Intéző megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére