Megoldott

Automata karbantartás

Az egész város tele van összefirkált és hiányos arculati elemekkel rendelkező, külsőleg nem karban tartott készülékekkel.
A BKK automaták karbantartásáért fizetünk, de ebbe nem tartozik bele az automaták külsejének karbantartása? Ha benne van a szerződésben, akkor miért nem cserélik, javítják az arculati elemeket is? Miért nem takarítják? Ha benne van, milyen gyakran ellenőriznek 1-1 automatát? Kinek a feladata az ellenőrzés? Ha nincs benne a szerződésben, az hogy lehet? Kinek a feladata cserélni az arculati elemeket? Takarítani a készülékeket?

Probléma helyszíne
Budapest VIII. kerület, Józsefváros, Üllői út 36

Hozzászólások

  • Csanádi György lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Bárány Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    Leszerelték az automatát.
  • Bárány Attila visszajelzésére vár.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megoldott"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Bárány Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    Elnézést, de ez nem oldódott meg, ugyan úgy hiányos grafikai elemekkel vannak az automaták. Azt is írták, hogy évente szokták nézni őket. Így szerintem megoldásra vár a helyes ügyállás. Aztán ha egy é...
  • Garami Marika lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0014808-001/2022
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00100099

    Tisztelt Ügyfelünk!

    A BKK köszöni megkeresését, mellyel kapcsolatban szakterületünk azt válaszolta, hogy a jegy- és bé
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bárány Attila bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére