Megoldott

Felesleges oszlop

FRISSÍTÉS: 2023.02.08.

Bejelentő visszajelzése:
"A bontás mégsem történt meg. Ugyanúgy ott áll az oszlop."
----------------------
Tisztelt Illetékes!
A Kamaraerdei úton, a Kolozsvári utcánál a képen látható közműoszlop üresen áll. A Google alapján már 2011 óta nincs használatban.
Ha valóban így van akkor kérem az oszlop eltávolítását, ezzel is rendezve a környezetet.
Köszönöm

Probléma helyszíne
Budaörs Kamaraerdei út 33

Hozzászólások

  • Pál András lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Köszönjük a visszajelzést!
  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Bontás kész, elnézést kérünk a korábbi nem megfelelő visszajelzés miatt, egy másik oszloppal kevertük.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom (Budaörs)

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt Illetékes! A Kamaraerdei úton, a Kolozsvári utcánál a képen látható közműoszlop üresen áll. A Google alapján már 2011 óta nincs használatban. Ha valóban így van akkor kérem az oszlop eltávolítását, ezzel is rendezve a környezetet. Köszönöm"-ról "FRISSÍTÉS: 2023.02.08. Bejelentő visszajelzése: "A bont...

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    A bontás mégsem történt meg. Ugyanúgy ott áll az oszlop.
  • Pál András lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Köszönjük a visszajelzést!
  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Bontás megtörtént.
  • Pál András megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Bontás lehetőségét megvizsgáljuk.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom (Budaörs)

  • Pál András bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére