Megoldatlan

Miért nincs automata?

Miért nincs jegyautomata a veszprémi autóbusz-állomáson?
Mikor tervezik automaták telepítését?

Probléma helyszíne
Veszprém Veszprém autóbusz-állomás

Hozzászólások

  • Kertai Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Továbbá ha már GDPR akkor ott a személyes adat így van definiálva: "A személyes adat minden olyan információ, amely valamely azonosított vagy azonosítható élő személlyel kapcsolatos. Mindazon informác...
  • Kertai Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem tudom hogy milyen személyes adat van a képen, de tényleg vicces hogy ezen csámcsognak ahelyett hogy egy automatát kitegyenek. Párom még pár éve akart venni bérletet a helyi járatra és 5 óra felé m...
  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszönöm szépen, a Volánbusz úgy tűnik, már soha nem fog átlépni a 21. századba.
    Egyébként a maszkok kitakarják az arcokat, nem tudom, mi a probléma.
  • Járókelő Ügykezelő lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Volánbusz Zrt. (Veszprém) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Járókelő - Veszprém

    veszprem@jarokelo.hu

    Tárgy: bejelentésre adott válasz

    Tisztelt Járókelő Egyesület!

    Hivatkozva társaságunkhoz érkezett JAROKELO-VESZPREM-00077925 azonosító számú bejelentésre az
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Járókelő Ügykezelő elküldte az ügyet az illetékesnek: Volánbusz Zrt. (Veszprém)

  • Járókelő Ügykezelő megváltoztatta a bejelentés illetékesét "V-Busz Veszprémi Közlekedési Kft."-ról "Volánbusz Zrt. (Veszprém)"-ra.

  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem V-Busz hanem Volánbusz.
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: V-Busz Veszprémi Közlekedési Kft.

  • Szász László bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére