Megoldatlan

Olvashatatlan, ázott menetrend

Két héttel a menetrendváltás után már ázott menetrendi hirdetmények fogadják az utasokat. Kérem a Volánbuszt, hogy lehetőleg laminált menetrendi lapokat helyezzen ki a tartókba, az nem gyűrődik össze és nem ázik el! A tartók cseréje valószínűleg drágább lenne.
A megyében számtalan helyen láttam még hasonló gyűrött, ázott menetrendeket.
A betűméret növelése is nagyban segítené az olvashatóságot.

Probléma helyszíne
Veszprém Veszprém vasútállomás

Hozzászólások

  • Szász László lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Lehet hogy kicserélték, de újra és újra el fog ázni, ha nem laminálják.
  • Szász László visszajelzésére vár.

  • Fodor Ádám hozzászólt a bejelentéshez.

    Furcsa indoklás, mert Szegeden is ilyen béna lett a menetrend új formája, de mindenütt le van laminálva ami manapság alap dolog a megállókban lásd: Szeged vagy Budapest
  • Járókelő Ügykezelő megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Volánbusz Zrt. (Veszprém) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    VOLÁNBUSZ Zrt.

    Forgalmi és Kereskedelmi Igazgatóság

    1091 Budapest, Üllői út 131.

    info@volanbusz.hu

    Iktatószám: 00164-002/2021-P

    Járókelő közhasznú Egyesület - Bardócz Csaba

    veszprem@jarokelo.hu
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Járókelő Ügykezelő elküldte az ügyet az illetékesnek: Volánbusz Zrt. (Veszprém)

  • Szász László bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére