Az állandó dugó oka Csepelen
Az utóbbi években - részben az autók mennyiségének megszaporodtával, részben pedig a teljesen elhibázott forgalomszervezésnek köszönhetően - állandó dugók alakulnak ki Bp.XXI.ker. Csepelen a II.Rákóczi Ferenc úton, az M0 felé illetve onnan befelé tartó irányokban. Naponta arra közlekedek és jól látszik hogy a probléma relatív kis ráfordítással és segítő szándék mellett orvosolható volna. Hogy konstruktív legyek, elmondanám, szerintem hogyan.
1. A probléma elsődleges oka, hogy az M0-ra felkanyarodni egy lámpás kereszteződésben lehet ( ez teljesen beteg dolog ) a Bauhaus után, s a felhajtáshoz meg kell állítani a szemben jövő forgalmat. Ez a baj. A lámpa kb. 10 másodpercre vált zöldre, majd 1 percig engedi a szemben jövőket, a balra (M0-ra) kanyarodó sáv rövid, 3-5 mp alatt megtelik, innentől aztán senki nem megy sehová. Várunk egy percet mire ismét zöld lesz a balra felhajtóknak, 10 mp-re, ami kb 5 autó áthaladását engedi meg, ismét állunk egy percig - ez őrület. A dugó sokszor Csepel központjáig ér... Ezen nagyos sürgősen segíteni kellene !!!
Hogyan? Nagyon egyszerű. Az Auchan áruház háta mögött meg kell építeni egy M0-ra felhajtó sávot, amit be kellene kötni a nemrég átadott, a körforgalomtól Szigetszentmiklós felé tartó útba. Ez a megoldás jelentősen mérsékelné a dugó kialakulásának esélyét, és így nem telne egy órába Csepelről átjutni Halásztelekre, vagy felhajtani az M0-ra.
Hozzászólások
Az M0 autóút és az 5101 j. út csomóponton a megnövekedett forgalom torlódások nélkül nem tud áthaladni. Ezt a problémát csak kapacitásnöveléssel lehet megoldani. A kapacitást tö...
Tárgyi megkeresése kapcsán tájékoztatjuk, hogy a bejelentő által írt probléma Budapest közigazgatási határán kívül található. Az érintett jelzőlámpás csomópont átalakításában, ill. a be...