Megoldatlan

Leesett fedél

Kérem pótolják a hiányzó fedelet! Köszönöm szépen!

Probléma helyszíne
Szentendre Galamb József u. 1

Hozzászólások

  • G. Balázs lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    A panaszokról és közérdekű bejelentésekről szóló 2013. évi CVXV. törvény által meghatározott 30 napos válaszadási határidőt a címzett 60 nappal túllépte, így a bejelentést Megoldatlan státusszal zártu...
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Tóth Sándor elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON (Szentendre)

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem érkezett válasz
  • G. Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON (Szentendre)

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem pótolták.
  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Bejelentő!

    Történt fejlemény az elmúlt időszakban? Megoldódott a probléma?

    Köszönjük segítséged és visszajelzésed!

    A Járókelő csapatának nevében:
    Balázs
  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Nincsen változás.
  • Suszter Dominik visszajelzésére vár.

  • Tóth Sándor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Pótlások folyamatban javításig szíves türelmét!

    Üdvözlettel:

    Budai Régióközpont

    ELMŰ Hálózati Kft.

    From: Járókelő.hu >
    Sent: Sunday, March 21, 2021 8:21 PM
    To: ELMŰ-ÉMÁSZ E
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!
    Ez egy automatikus válasz üzenet, kérjük ne válaszoljon erre a levélre!

    Tájékoztatjuk, hogy megkeresését fogadtuk, bejelentését 15 napon belül e-mailen megválaszoljuk.

    Amennyiben
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Tóth Sándor elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON (Szentendre)

  • Suszter Dominik bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére