Megoldatlan

Szentendrei HÉV végállomás állapota

A szentendrei HÉV végállomás fedett peronja teljes hosszában, több helyen is beázik, továbbá a tetőt borító elemek nagy számban hiányoznak, a még meglévő elemek közül sokat már csak a "Szentlélek tart a helyén".
Szentendrét emlegetik a turisták városaként is és ez fogadja őket... illetve a város ingázó dolgozóit és tanulóit is!
Kérem, hogy fektessenek hangsúlyt és forrást mind a kiterjedt beázásra, mind a tetőszerkezet felújítására. Mérjék fel a probléma okát és szüntessék meg azt. Köszönöm.

Probléma helyszíne
Szentendre

Hozzászólások

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett „Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (6851)” tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:

    A BKV illetékes szakterületének vála
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0024886/2015
    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett „Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (6851)” tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatb
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Társaság az Élhető Szentendréért hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Major Magda!

    Köszönöm észrevételét, az Ön által kért jelzést 2015. augusztus 18-án megtettem.
    Látható eredménnyel sajnos nem járt. Ennek értelmében került az ügy a városi Ügyfélszolgálathoz...
  • Szentendre Önkormányzata válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Schneider Géza !

    Kérem a HÉV állomás fedett peronjával kapcsolatos bejelentését a BKK felé szíveskedjen megtenni .

    bkk@bkk.hu
    Tel. 06/1-3255-255

    Üdvözlettel

    ​Major Magda
    ​Szentendrei Kö...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Társaság az Élhető Szentendréért hozzászólt a bejelentéshez.

    Az ügyet ismételten továbbítottuk az illetékesek felé. Várjuk együtt a fejleményeket!
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ (Szentendre)

  • Schneider Géza hozzászólt a bejelentéshez.

    Semmiféle javulás nem tapasztalható.
  • Kiss Kriszta hozzászólt a bejelentéshez.

    Nagyobb esőben hosszú évek óta beázik középen az egész, és a hiányzó tetődarabok sem az legutóbbi viharnál estek le hanem az idő múlása lepusztította a megépülés óta.
  • Schneider Géza hozzászólt a bejelentéshez.

    Sajnos a végállomás állapota egy jottányit sem javult augusztus közepe óta.
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett „Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (6851)” tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:

    Köszönjük az észrevételt, a problém
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ (Szentendre)

  • Schneider Géza bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére