Megoldatlan

Kerékpár vonaljegy

A hétvégén HÉV-vel utaztam haza Szentendréről Budapestre. Nem egyedül voltam, velem volt a biciklim. A HÉV végállomáson gondoltam, hogy majd egyszerűen megveszem a kerékpárra vonatkozó jegyet az automatából. Percekig nézegettem az összes menüt, de nem jöttem rá, hogy mit kell csinálni (még soha nem vittem biciklit HÉV-en). Végül megkérdeztem valakit az állomáson, azt mondta, hogy "Hát rendes jegyet kell rá venni!". Én meg visszakérdeztem, "Ezt honnan kellene tudnom, miért nem jelzi ezt a jegyárusító automata?". Válasz: "Hát...".

Javaslom tájékoztatásként / menüpontként beépíteni az automata szoftverébe a kerékpáros jegy vásárlására vonatkozó információkat, legalább azt az információt, hogy kerékpárra "rendes vonaljegyet kell venni"!

Probléma helyszíne
Szentendre

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    Nincs információ arról, hogy megtörtént-e a fejlesztés, így az ügy megoldatlan.
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0038688/2016
    szentendre@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (15781)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatb
    ...
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ (Szentendre)

  • Szelényi Dániel bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére