Busz járatszáma nem látható
Sötétedés után egyáltalán nem látszik a busz szélvédője mögé tett, A4-es lapra kézzel rajzolt (!) járatszám, így nem lehet beazonosítani, hogy hányas busz közeledik a megállóhoz. Legutóbb épp a 11-es járaton közlekedő MZN-718 rendszámú buszt csak az utolsó pillanatban sikerült megállásra bírni, miután elég közel ért ahhoz, hogy látsszon a járatszám. Ugyanakkor a szélvédő felső részén lévő, jól látható és pont ezt a célt szolgáló kijelző hibátlanul működött, de csak a "VOLÁNBUSZ Zrt." felirat volt olvasható rajta, járatszám nélkül.
Kérem a közlekedési vállalatot, hogy a járatszámokat minden esetben jelenítsék meg az erre szolgáló LED-es kijelzőkön. Ha a "VOLÁNBUSZ Zrt." vagy "KNYKK Zrt." felirat megjeleníthető, akkor bizonyára a sokkal lényegesebb járatszám is az lenne. Vonatkozik ez a busz oldalsó és hátsó ablakaiban lévő kijelzőkre is, hogy mindenhonnan látható legyen a szám. Ha már a menetrendet nem tudják tartani és a gyakran negyedórás késéseken kívül sokszor előfordul az is, hogy 5 perccel korábban megy el a busz, legalább a hátulját nézve is tudjam, hogy hányas volt az.
Hozzászólások
Segítenél nekünk? Történt fejlemény az elmúlt időszakban? Megoldódott a probléma?
Köszönjük a segítséged és a visszajelzésed!
A Járókelő csapatának nevében: Laci
Forgalmi és Kereskedelmi Igazgatóság
1091 Budapest, Üllői út 131.
info@volanbusz.hu
Iktatószám: 02817-002/2020-P
Járókelő Egyesület részére
bardocz.csaba@jarokelo.hu
Tárgy: bejel...
Forgalmi és Kereskedelmi Igazgatóság
1091 Budapest, Üllői út 131.
info@volanbusz.hu
Iktatószám: 01717-002/2020-P
szekesfehervar@jarokelo.hu
Tárgy: bejelentésre adott válasz
Tis...