Megoldott

Busz járatszáma nem látható

Sötétedés után egyáltalán nem látszik a busz szélvédője mögé tett, A4-es lapra kézzel rajzolt (!) járatszám, így nem lehet beazonosítani, hogy hányas busz közeledik a megállóhoz. Legutóbb épp a 11-es járaton közlekedő MZN-718 rendszámú buszt csak az utolsó pillanatban sikerült megállásra bírni, miután elég közel ért ahhoz, hogy látsszon a járatszám. Ugyanakkor a szélvédő felső részén lévő, jól látható és pont ezt a célt szolgáló kijelző hibátlanul működött, de csak a "VOLÁNBUSZ Zrt." felirat volt olvasható rajta, járatszám nélkül.

Kérem a közlekedési vállalatot, hogy a járatszámokat minden esetben jelenítsék meg az erre szolgáló LED-es kijelzőkön. Ha a "VOLÁNBUSZ Zrt." vagy "KNYKK Zrt." felirat megjeleníthető, akkor bizonyára a sokkal lényegesebb járatszám is az lenne. Vonatkozik ez a busz oldalsó és hátsó ablakaiban lévő kijelzőkre is, hogy mindenhonnan látható legyen a szám. Ha már a menetrendet nem tudják tartani és a gyakran negyedórás késéseken kívül sokszor előfordul az is, hogy 5 perccel korábban megy el a busz, legalább a hátulját nézve is tudjam, hogy hányas volt az.

Probléma helyszíne
Székesfehérvár Uszoda

Hozzászólások

  • Mobil Rolandroid hozzászólt a bejelentéshez.

    Ma a 24-es buszon (KIW-775) nem működött a kijelző. A járatszám feltüntetése nyilván nem a legnagyobb nehézség, amivel a társaságnak meg kell küzdenie, így ezzel a jelenséggel továbbra is számolnunk kell.
  • Szász László lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Köszönjük!
  • Járókelő Áron hozzászólt a bejelentéshez.

    Én az új Mercedes buszok érkezése óta nem tapasztaltam ezt a papírlapos megoldást, ugyanis nagyrészt a papírlapos kijelzésű buszokat váltották le az újak, úgyhogy szerintem megoldottnak tekinthető ez...
  • Mobil Rolandroid visszajelzésére vár.

  • Mobil Rolandroid hozzászólt a bejelentéshez.

    A vezérlőegységek még mindig nem állnak rendelkezésre. A napokban a 37-es (GMY-388) és – ha jól láttam a lekonyuló papírsarok alá benézve – a 13A (GSR-172) buszokon láttam ezt a nyomorult kényszermeg...
  • Szász László megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Járókelő Áron hozzászólt a bejelentéshez.

    Igaz nem én vagyok a bejelentő, de a helyzet nem nagyon változott, sok buszból ezek szerint hiányzik még az a bizonyos vezérlő. :)
  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Szia!
    Segítenél nekünk? Történt fejlemény az elmúlt időszakban? Megoldódott a probléma?
    Köszönjük a segítséged és a visszajelzésed!
    A Járókelő csapatának nevében: Laci
  • Mobil Rolandroid visszajelzésére vár.

  • Volánbusz Zrt. (Székesfehérvár) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    VOLÁNBUSZ Zrt.

    Forgalmi és Kereskedelmi Igazgatóság

    1091 Budapest, Üllői út 131.

    info@volanbusz.hu

    Iktatószám: 02817-002/2020-P

    Járókelő Egyesület részére

    bardocz.csaba@jarokelo.hu

    Tárgy: bejel
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Bardócz Csaba megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Volánbusz Zrt. (Szentendre) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    VOLÁNBUSZ Zrt.

    Forgalmi és Kereskedelmi Igazgatóság

    1091 Budapest, Üllői út 131.

    info@volanbusz.hu

    Iktatószám: 01717-002/2020-P

    szekesfehervar@jarokelo.hu

    Tárgy: bejelentésre adott válasz

    Tis
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Volánbusz Zrt. (Székesfehérvár) nem válaszolt 40 napon belül.

  • Szász László elküldte az ügyet az illetékesnek: Volánbusz Zrt. (Székesfehérvár)

  • Mobil Rolandroid bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére