Megoldatlan

Hibás / nehezen olvasható utastájékoztató kijelzők

Tisztelt illetékes!
A székesfehérvári autóbusz-állomáson több utastájékoztató kijelző is be van törve (?) / a kijelzők háttérvilágítása nem működik. Ezért ezeket (leginkább nappal), nehezen, vagy egyáltalán nem lehet elolvasni. A hibás kijelzők a következők: 1-es kocsiállás (a 2-es kocsiállás felé néző kijelző) célállomás és pontos idő része be van törve; 7-es kocsiállás (8-as kocsiállás felé néző kijelzője) célállomás és pontos idő része be van törve; 8-as kocsiállás (a buszállomásról kifelé néző kijelzője) célállomás része be van törve; 10-es kocsiállás oszlopa enyhén ki van döntve, illetve a 11-es kocsiállás felőli kijelzőjén a pontos idő részen nincs háttérvilágítás; a 15-ös kocsiállás (16-os kocsiállás felé néző kijelzője) célállomás részén a háttérvilágítás nem működik.
Néhány hibáról képet is készítettem.
Ha lehetséges, kérném a fent említett hibák kijavítását.
Munkájukat előre is köszönöm!

Probléma helyszíne
Székesfehérvár Autóbusz-állomás

Hozzászólások

  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Szia Áron!
    Belsős szabályzatunk értelmében ha az illetékes 1 éven belül nem oldja meg a problémát, megoldatlanként zárjuk a bejelentést. Ilyenkor lehetőséged van új bejelentés formájában ismét jelezni...
  • Szász László lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Járókelő Áron hozzászólt a bejelentéshez.

    Sajnos azóta sem sikerült megoldani, viszont egy Facebook-csoport információi szerint a rendszer cseréjét tervezik, szerintem rakjuk át inkább megoldásra vár-ra.
  • Szász László lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Az illetékes válasza alapján.
  • Járókelő Áron visszajelzésére vár.

  • Szász László megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 223U/6701/2019

    Tisztelt Le Marietta!

    Hivatkozva társaságunkhoz érkezett JAROKELO-SZEKESFEHERVAR-00047532 azonosító számú észrevételére, az alábbiakról tájékoztatjuk.

    A székesfehérvári autó
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Szász László elküldte az ügyet az illetékesnek: Volánbusz Zrt. (Székesfehérvár)

  • Szász László megváltoztatta a bejelentés illetékesét "KNYKK Középnyugat-magyarországi Közlekedési Központ (Székesfehérvár)"-ról "Volánbusz Zrt. (Székesfehérvár)"-ra.

  • Járókelő Áron hozzászólt a bejelentéshez.

    A hiba sajnos nem oldódott meg.
  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Bejelentőnk!
    Időközben megoldódott a probléma?
    Visszajelzésedet előre is köszönjük!
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: KNYKK Középnyugat-magyarországi Közlekedési Központ (Székesfehérvár)

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "KNYKK Középnyugat-magyarországi Közlekedési Központ (Székesfehérvár)"-ra.

  • Járókelő Áron bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Lejárt menetrend kint maradt

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Ferenciek tere M (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Nem működő BKK Futár kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Budapest, Boráros tér, aluljáró (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére