Megbízhatatlan fedélzeti jegyautomaták
FRISSÍTÉS - 2021.12.02.
A Szegedi Közlekedési Társaság válasza:
A bírságolási gyakorlatra vonatkozó észrevételével kérjük, forduljon a menetjegyellenőrzést végző Szegedi Környezetgazdálkodási Nonprofit Kft. felé.
----------
FRISSÍTÉS - 2021.11.04.
Tisztelt SZKT,
köszönöm a gyors választ. A képen látható jegyeket szeptember 20-án, a Szőregről 6:40-kor induló 67Y-on kaptam.
Üdvözlettel:
Király Bence
----------
A szegedi járműveken felszerelt automaták bár nagyon hasznosak, de gyakran üzemképtelenek. Vagy egyáltalán nem üzemelnek, vagy pedig olvashatatlan fecniket adnak (ld. kép). Egy ellenőr elmondása szerint utóbbi esetben nem bírságolják meg az utast, de ha az automata teljesen üzemképtelen (ergo az utas nem tud fizetni), akkor az így fizetés nélkül utazó utas megbírságolható. Azok, akik számítanak rá, hogy a fedélzeten tudnak majd bankkártyával jegyet venni, nem feltétlenül visznek magukkal elegendő készpenzt, így könnyen kellemetlen meglepetés érheti őket.
Kérem az automaták azonnali javítását és a bírságolási gyakorlat megváltoztatását. (Alapvető szolgáltatói szemlélet: ne az utas viselje az üzemképtelen automata következményeit.)
Üdvözlettel: Király Bence
Hozzászólások
A levél mellékletében megtalálja az UA-21-830*1/1 iktatószámú dokumentum csatolt állományát.
Tisztelettel kérjük a Járókelő közhasznú Egyesületet, hogy visszaigazolást küldeni szíveske...
Társaságunkhoz elektronikus úton, 2021. november 03-án küldött észrevételét köszönettel vettük.
A Jarokelo.hu oldalon küldött bejelentés a 67Y jelzésű autóbuszon 2021. szeptem...
köszönöm a gyors választ. A képen látható jegyeket szeptember 20-án, a Szőregről 6:40-kor induló 67Y-on kaptam.
Üdvözlettel:
Király Bence
észrevételét megkaptuk, köszönjük.
Az automata hibás működésének elhárítása érdekében kérem, szíveskedjék elküldeni Társaságunk részére, hogy mely járaton tapasztalta a problé...