Megoldott

Nem működő kijelző

FRISSÍTÉS - 2022.03.17.

A tájékoztató azóta sem működik, vagy újra elromlott.

----------

FRISSÍTÉS - 2021.09.01.

Az SZKT válasza:
Tájékoztatjuk, hogy a helyszíni vizsgálatot követően megállapításra került, hogy a tábla cseréje indokolt. A felmerült technikai probléma elhárítását követően rövid időn belül megtörténik az utastájékoztató cseréje.

----------

Szegeden, a Mars tér irányú Tisza Lajos körút trolimegállóban az utastájékoztató semmilyen adatot nem ír. Kérjük a tisztelt illetékest, javítsák meg a kijelzőt! Segítségüket előre is nagyon köszönjük!

Probléma helyszíne
Szeged Centrum Áruház (Mikszáth u.)

Hozzászólások

  • Tasnádi Márton lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Fodor Ádám hozzászólt a bejelentéshez.

    Kész.
  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz elektronikus úton, 2022. március 17-én küldött észrevételét köszönettel vettük.

    A Jarokelo.hu oldalon továbbított bejelentésben a Centrum Áruháznál található utastájékoz
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • T. László hozzászólt a bejelentéshez.

    Még mindig rossz sajnos.
  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: SZKT Szegedi Közlekedési Társaság

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés leírását "Szegeden, a Mars tér irányú Tisza Lajos körút trolimegállóban az utastájékoztató semmilyen adatot nem ír. Kérjük a tisztelt illetékest, javítsák meg a kijelzőt! Segítségüket előre is nagyon köszönjük!"-ról "FRISSÍTÉS - 2022.03.17. A tájékoztató azóta sem működik, vagy újra elromlott. ---------- FRISSÍ...

  • Fodor Ádám hozzászólt a bejelentéshez.

    Küldjük újra.
  • Bertalan Balázs visszajelzésére vár.

  • T. László hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem működik még.
  • T. László hozzászólt a bejelentéshez.

    Még nem javították meg.
  • SZKT Szegedi Közlekedési Társaság válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz elektronikus úton, 2021. augusztus 23-án küldött észrevételét köszönettel vettük.

    A Jarokelo.hu oldalon eljuttatott bejelentésben jelezték, hogy a Centrum Áruház (Mikszá
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • T. László hozzászólt a bejelentéshez.

    Még nem javították meg.
  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: SZKT Szegedi Közlekedési Társaság

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "SZKT Szegedi Közlekedési Társaság"-ra.

  • Bertalan Balázs bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Hiányzó kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: SZKT Szegedi Közlekedési Társaság
    Kálvária sugárút
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Kiégett fénycsövek

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Németh Zs.
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Közvágóhíd H (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hőségriadó

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Németh Zs.
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Zsil utca (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére