Megoldott

Tönkremennek a jegykiadó automaták képernyői

FRISSÍTÉS - 2021.08.23.

A 2021 március 30-án írt válaszlevelükben említett állásfoglalást még nem kaptuk meg az érintett szervezeti egység részéről. Legyenek kedvesek ezt elküldeni számunkra!

----------

FRISSÍTÉS - 2021.03.30.

Az új kezelői felület sem tartalmaz képernyőkímélőt, így az ezen megjelenő főképernyő is beleég a kijelzőbe.

----------

FRISSÍTÉS - 2021.01.01.

Sajnos még mindig nincsenek képernyőkímélők a készülékeken és állásfoglalás sem érkezett az Értékesítési Felügyelettől.

----------

Szegeden vasútállomás nemrégiben üzembehelyezett jegykiadó automatáin azt lehet észrevenni, hogy a képernyőbe beleégnek a kezdőképernyő gombjai, feliratai, ezzel lassan teljesen tönkretéve azokat. A probléma ugyanígy érinti a Kiskunfélegyházán, és az ország több pontján kihelyezett készülékeket is.
Ennek a problémának a kiküszöbölése nagyon egyszerűen megtörténhet egy szoftvermódosítással, melynek elvégzését szeretnénk kérni az illetékestől, országos szinten. Kérjük, hogy állítsanak be a készülékeken váltakozó képernyővédőket, hogy az aktív használatot követő bizonyos idő elteltével automatikusan átváltson ezekre, ezzel is kímélve a gépezetet. Nagyon jó követendő példát tudnak mutatni a Budapesti Közlekedési Központ automatáin alkalmazott grafikai elemek.
Nagyon sokba kerültek ezek a gépek a MÁV-nak, kérjük, hogy vigyázzanak is rájuk, hogy azok még sokáig az utasokat tudják szolgálni. Segítségüket előre is nagyon köszönjük!

Probléma helyszíne
Szeged Szeged

Hozzászólások

  • Bertalan Balázs lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Bertalan Balázs hozzászólt a bejelentéshez.

    Bár látszik, hogy a képernyővédő megjelenése előtti időszak megtette a hatását, mostmár legalább van :)
  • Bertalan Balázs visszajelzésére vár.

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • MÁV Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Köszönjük az újabb megkeresést, amellyel kapcsolatosan tájékoztatjuk, hogy volt egy verzió, (4-5 napig élesben), ahol volt képernyőkímélő, azonban vissza kellett váltanunk egy rége
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt. (Szeged)

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS - 2021.03.30. Az új kezelői felület sem tartalmaz képernyőkímélőt, így az ezen megjelenő főképernyő is beleég a kijelzőbe. ---------- FRISSÍTÉS - 2021.01.01. Sajnos még mindig nincsenek képernyőkímélők a készülékeken és állásfoglalás sem érkezett az Értékesítési Felügyelettől. --------...

  • Bertalan Balázs hozzászólt a bejelentéshez.

    A 2021 március 30-án írt válaszlevelükben említett állásfoglalást még nem kaptuk meg az érintett szervezeti egység részéről. Legyenek kedvesek ezt elküldeni számunkra!
  • MÁV Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Köszönjük a tárgyi újabb bejelentést, amelyet továbbítottunk az érintett szervezeti egység részére, állásfoglalás céljából.

    Türelmét és megértését köszönjük.

    Üdvözlettel:
    Péter C...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt. (Szeged)

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS - 2021.01.01. Sajnos még mindig nincsenek képernyőkímélők a készülékeken és állásfoglalás sem érkezett az Értékesítési Felügyelettől. ---------- Szegeden vasútállomás nemrégiben üzembehelyezett jegykiadó automatáin azt lehet észrevenni, hogy a képernyőbe beleégnek a kezdőképernyő gombjai, f...

  • Bertalan Balázs hozzászólt a bejelentéshez.

    Az új kezelői felület sem tartalmaz képernyőkímélőt, így az ezen megjelenő főképernyő is beleég a kijelzőbe.
  • Bertalan Balázs visszajelzésére vár.

  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Ez igen!
  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • MÁV Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    A jegykiadó automatáink az idei évben hardveres és szoftveres átalakításon esnek át, ennek következtében megújul a jegyvásárlási felület, és képernyőkímélő alkalmazására is sor ker
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt. (Szeged)

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés leírását "Szegeden vasútállomás nemrégiben üzembehelyezett jegykiadó automatáin azt lehet észrevenni, hogy a képernyőbe beleégnek a kezdőképernyő gombjai, feliratai, ezzel lassan teljesen tönkretéve azokat. A probléma ugyanígy érinti a Kiskunfélegyházán, és az ország több pontján kihelyezett készülékeket is. Ennek a pro...

  • Bertalan Balázs hozzászólt a bejelentéshez.

    Sajnos még mindig nincsenek képernyőkímélők a készülékeken és állásfoglalás sem érkezett az Értékesítési Felügyelettől.
  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • MÁV Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Köszönjük a tárgyi bejelentést, amelyet továbbítottunk az Értékesítési Felügyelet részére, vizsgálat és intézkedés céljából.

    Türelmét és megértését köszönjük.

    Üdvözlettel:
    Péter...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt. (Szeged)

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "MÁV Zrt. (Szeged)"-ra.

  • Bertalan Balázs bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére