Megoldatlan

Hézagos szegély - kátyús út a buszmegállóban

FRISSÍTÉS - 2021.08.11.

Se a szegély, se aszfalt nem lett javítva.

Így újra elolvasva a válaszát az illetékesnek nem Malom utca a buszmegálló neve, hanem egyszerűen csak Malom.

----------

FRISSÍTÉS - 2020.11.17.

A Magyar Közút válasza:
Társaságunk egyeztetést kezdeményezett a Szegedi Környezetgazdálkodási Nonprofit Kft-vel, a peron és járdakapcsolat kezelőjével. Társaságaink a téli üzemeltetési időszakot követően a közös javítási munkát megkezdik, és 2021. június 30-ig elvégzik.

----------

Szeged - Kiskundorozsmán a Malom (Dorozsmai út) elnevezésű buszmegállóban (Szeged felé tartó járat megállója) a szegély hibás, elporladt, helyét növényzet vette át (szeretjük a zöldfelület növekedését, de nem ilyen áron), ami így baleset- és csúszásveszélyes.
A peremen korábbi hanyag javítás nyomai látszódnak.

Az úton kátyúk, melyben megáll az esővíz - az autóbusz beállása közben az utasoknak is ügyelni kell, hogy ne legyenek sarasak a felcsapódó esővíztől.

A megálló aszfaltján is repedések vannak, amik mint tudjuk, nem forrnak össze soha maguktól és csak mélyülnek, botlásveszélyesek lesznek.

Kérem az illetékeseket a probléma felmérés utáni szakszerű javítására annak figyelembevételével, hogy Dorozsmai egyik (ha nem a legforgalmasabb) központi részén részén elhelyezkedő buszmegállóról van szó, így tényleg fontos lenne, hogy még az őszi esős-csúszós idő beállta előtt javítsák a buszmegálló hibáit egy XXI. századi megyei jogú városhoz méltóan.

Korábban a Dorozsmai úton lejelentett hasonló buszmegállót a Magyar Közút újított fel nagyon profi módon.

Válaszukat és munkájukat előre is köszönöm!

Probléma helyszíne
Szeged Malom (Dorozsmai út)

Hozzászólások

  • Bertalan Balázs lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    A probléma a bejelentéstől számított 1 éven belül nem oldódott meg.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Címzett!

    Tájékoztatjuk, hogy a 2021. 08. 26-án kelt JAROKELO-SZEGED-00071593 számú bejelentésükben szereplő Dorozsmai úti buszmegállóhelyet az idei év során anyagi forrás hiányában nem siker
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Közút (Szeged)

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés leírását "Szeged - Kiskundorozsmán a Malom (Dorozsmai út) elnevezésű buszmegállóban (Szeged felé tartó járat megállója) a szegély hibás, elporladt, helyét növényzet vette át (szeretjük a zöldfelület növekedését, de nem ilyen áron), ami így baleset- és csúszásveszélyes. A peremen korábbi hanyag javítás nyomai látszó...

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés kategóriáját "Közösségi közlekedés"-ról "Kátyú"-ra.

  • Balog László hozzászólt a bejelentéshez.

    Se a szegély, se aszfalt nem lett javítva.

    Így újra elolvasva a válaszát az illetékesnek nem Malom utca a buszmegálló neve, hanem egyszerűen csak Malom.

    Lehet ezért nem találtak oda. :)
  • Balog László visszajelzésére vár.

  • Tasnádi Márton megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő.hu!

    A Járókelő-Szeged-00073260 számú, az 5408 jelű út Szeged Dorozsmai út - Malom utca csomópontjának környezetében, a ,,Malom utca” sérült buszmegálló burkolattal kapcsolatos bejel
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Közút (Szeged)

  • Balog László bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére