Elromlott fedélzeti jegyautomata
Tisztelt Járókelő, tisztelt SZKT!
A mai napon, 2020.02.23-án délután a T606-os pályaszámú trolin szerettem volna jegyet venni bakkártyával, a fedélzeten erre a célra kihelyezett kék automatából, azonban ez egyáltalán nem működött. A képen látható írást mutatta a kijelző, hiába nyomtam bármit rajta, nem reagált semmire. (Sajnos a troli iszonyatosan rázott, így jobb, közelebbi képet nem tudtam készíteni.) Semmi nem figyelmeztetett arra, hogy az automata elromlott, se egy kiírás, se semmi, így igen bosszantó és kellemetlen volt a felszállás után ezt tapasztalni, miután már elindult a troli.
Nem tudom, mióta lehet az automata így, de SÜRGŐS javítását szeretném kérni a tisztelt SZKT-tól.
Ha már városszerte igencsak kevés automata van, amely ugye bankkártyát is elfogad, akkor legalább ezek a fedélzeti eszközök működjenek már rendesen, mert ha valakit emiatt megbüntetnek, akkor az egyáltalán nem mondható korrektnek.
Köszönöm mielőbbi intézkedésüket.
Tisztelettel,
Tóth Júlia Zsuzsanna
Hozzászólások
Társaságunk Ügyfélszolgálatára a Járókelő.hu felületen 2020. február 24-én, elektronikus úton eljuttatott észrevételével kapcsolatosan a következőkről tájékoztatjuk.
É...