Megoldott

Nemrégiben felújított koszos, zajos vonat

A MÁV-START által üzemeltetett Bpmot motorvonatok az utóbbi időben egymás után esnek át egy nagyobb felújításon. A 2002 óta közlekedő ikermotorkocsikra igencsak ráfért már a felújítás: új fényezést kapnak, valamint az utasterük is megújul. Újrakárpitozzák az üléseket, felújítják a padlóburkolatot és újrafestik a csomagtartókat. Van már olyan vonat, melyben külső illetve belső kijelzők is megjelentek, de ez nem jellemzi a flottát még. A probléma ezzel a felújítással az, hogy nagyon felszínes. A vonatok utasterének belső burkolata hordozza magán az elmúlt több mint másfél évtized mocskát, mely nagyon szépen kirajzolódik a minőségi orosz burkolatokon. A csuklók folyamatosan hangos nyikorgással jelzik, hogy igen régen lettek megolajozva az alkatrészek is. A vonat külsejét már sok helyen befedi a barna vaspor, mely a tárcsafékes rendszer hátránya. Barna folyások jelentek meg a felszálló ajtók belső felületein is.
Kérjük a tisztelt illetékest, hogy ezen a sorozaton egy átfogóbb felújítást rendeljenek el: lássák el az utasteret a felújított Bd kocsikon is ismert, sárgás, ragasztott falburkolattal, valamint tisztítsanak meg minden felületet egy erre alkalmas ipari készülékkel. Kérjük, végezzék el a szükséges javításokat ahhoz, hogy ne kelljen egész úton a csuklók nyikorgását hallgatni. Továbbá kérjük Önöket, hogy a hiányzó elemeket (mint jelen esetben a 014-es Uzsgyi WC ajtó burkolatát, a rég elöregedett, besárgult csavar-takaró műanyag díszcsikot) pótolni/cserélni szíveskedjenek. Kérjük szépen, válaszoljanak részletesen eme megkeresésünkre, ismertessék, hogyan szeretnék színvonalasabbá tenni az utasaik mindennapjait ezeken a vonatokon. Segítségüket előre is nagyon köszönjük!

Probléma helyszíne
Szeged Indóház tér 2

Hozzászólások

  • Tasnádi Márton lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Köszönjük a tárgyi bejelentést, amelyet továbbítottunk az érintett szervezeti egység részére, a szükséges intézkedések megtétele céljából.

    Tájékoztatásuk alapján a 416 014 motorko
    ...
  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • MÁV Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Köszönettel vettük 2019.08.13-án, Társaságunk részére eljutatott megkeresését (00050292). Tájékoztatni szeretnénk, hogy az ügy érdemi elbírálása és megválaszolása érdekében a körül
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt. (Szeged)

  • Bertalan Balázs bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Hiányzó kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: SZKT Szegedi Közlekedési Társaság
    Kálvária sugárút
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Csúnya váró

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: JCDecaux
    Törökbálinti út (XII. kerület, Hegyvidék)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Rozsdás váró

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: JCDecaux
    Oltvány köz (XII. kerület, Hegyvidék)
  Vissza az oldal tetejére