Válaszra vár

Fokozottan veszélyes bicikliút

Anonim Járókelő

A Deszk és Szőreg közötti 43-as autóút egy kivilágítatlan 90-es szakasz melyben 2 éles kanyar is található. Január óta járunk nap, mint nap a közvetlenül mellette futó bicikli úton munkába. Sokan használják a bicikliutat, azonban annak semmilyen védelme nincs az autókkal szemben. 6 hónap alatt már 3 autóbalesetet láttunk, ahol az autó a bicikliúton az árokban kötött ki. Az út egyik oldalán, a szántóföldek felé szalagkorlát van végig, a bicikliút felé pedig semmilyen védelem nincs. Nagyon, nagyon, nagyon, nagyon jó lenne ott is végig szalagkorlát. Ha lenne közvilágítás is ezen a szakaszon az már csak grátisz lenne, de ezt biztos nehezebb kivitelezni, így talán a szalagkorlát a leghamarabbi és legjobb megoldás lehetne. Nézzenek rá a rendőrségi statisztikára is akár bizonyítékként, hogy ezen a szakaszon milyen gyakori, hogy a bicikli úton landolnak az autók, ahol rendszeresen iskolások és felnőttek is közlekednek. Kérem segítsenek, hogy ne egy újabb halálos baleset miatt legyen végül korlát, mert sajnos már erre is volt példa néhány éve!

Probléma helyszíne
Szeged Makai út 1

Hozzászólások

  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Közút (Szeged)

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "Magyar Közút (Szeged)"-ra.

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Védő korlát sérülés

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: SZKHT Szegedi Környezetgazdálkodási NKft.
    Rókusi körút
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Kerékpárút felé dőlő tábla

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: SZKHT Szegedi Környezetgazdálkodási NKft.
    Faragó utca
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Kidöntött parkolásgátló oszlop

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: SZKHT Szegedi Környezetgazdálkodási NKft.
    Szeged Kukovecz Nana utca 3. földszint 1
  Vissza az oldal tetejére