Megoldott

Elromlott kijelző

Jó ideje meghibásodott Szeged vasútállomáson az 5. vágány kijelzője. Javaslom, hogy az amúgysem (vagy csak nagyon ritkán) használt 6. vágány kijelzőjéből cseréljék ki a meghibásodott alkatrészeket, hogy az utazóközönség tájékoztatása ismét megtörténhessen a peronon is vizuálisan, és inkább az utóbbi várjon javításra, ne a folyamatosan használatban lévő.

Probléma helyszíne
Szeged Szeged

Hozzászólások

  • Bertalan Balázs lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Bertalan Balázs hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldódott, köszönjük szépen!
  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Hivatkozással a 112226 sz. átiratukra, tájékoztatjuk Önöket, hogy a felmerült kifogást az utastájékoztatási feladatokat ellátó MÁV Zrt. illetékes szervezeti egység részére továbbít...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt. (Szeged)

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "MÁV Zrt. (Szeged)"-ra.

  • Bertalan Balázs bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Kifakult tábla

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Farkas József
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Wesselényi utca (XX. kerület, Pesterzsébet)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Kifakult buszmegálló tábla

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Farkas József
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Wesselényi utca / Eperjes utca (XX. kerület, Pesterzsébet)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Lejárt menetrend kint maradt

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Ferenciek tere M (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  Vissza az oldal tetejére