Miért olyan mostoha gyerek a Ságvári kertváros - buszközlekedés
Miért olyan mostoha gyerek a Ságvári kertváros - buszközlekedés szempontjából?
Ha valaki nagyon szerencsés, akkor két járatból választhat (17 és 23), de ezek is olyan ritkán járnak, hogy leszoknak az emberek a busszal történő közlekedésről (Nagykállóba sűrűbben indul járat). Aki csak teheti, autóval jár, rontva ezzel a város levegőjét. Ez egy 22-es csapdája: kevés busz jár, ezért autóval közlekedünk – mivel autóval közlekedünk az utasszámlálás nem mutatja meg a tényleges igényt.
Egyébként az egész város busz menetrendjét a kukába kellene dobni, és egy teljesen új, logikust kellene készíteni a tényleges igények szerint. Jelenleg nem közlekedést alakítják az igényekhez, hanem az utasok alkalmazkodnak a járatokhoz (ha tudnak). Aztán hamis statisztikákkal alátámasztják, hogy milyen jó ez így. Az országban sincs még egy olyan járat, mint a 12-es, szinte teljesen lehetetlen követni az útvonalát, bebarangolja az egész várost :-).
A menetrend is érdekes eset: kíváncsi lennék, hogy pl.: a H40-es (sima, L, H, K) buszok menetrendjén hogyan igazodnak el a Volánosok. :-)
De visszatérve az eredeti kérdéshez: a Kertváros megérdemelné, hogy sűrűbb, kiszámíthatóbb buszjáratot kapjon. Most a két járat sokszor úgy közlekedik, hogy 5 perc eltéréssel indulnak, aztán 45 percig semmi. :-(
Üdv: Hauberger
Hozzászólások
Ők piszkosul jól tudják onnan Miskolcról, hogy nekünk, azaz " - az utasok többségének megfelelő -".
A lényeg, hogy legalább ők elég...