Válaszra vár

OTP Bank automata modernizációja

Anonim Járókelő

A tegnapi nap az OTP Bank automatánál próbáltam pénzt felvenni az automata lefagyott és majdnem benyelte a kártyám szerencsére 5 perc várakozás és gombnyomkodás után visszaadta. Az ilyen esetek elkerülése érdekében szeretném kérni az automata fejlesztését és kártya olvasóval való felszerelését.

Probléma helyszíne
Kecskemét Boróka u. 10

Hozzászólások

  • OTP Bank (Kecskemét) visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Levélíró!

    Köszönettel vettük bankunkhoz küldött levelét.

    Megkeresését továbbítottuk az illetékes munkatársak részére.

    Az OTP Bank Nyrt. szolgáltatásaival a továbbiakban is állunk az Ön sz
    ...
  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    E-mail üzenetét megkaptuk. ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌...
  • Ügykezelő Kecskemét elküldte az ügyet az illetékesnek: Egyéb illetékes (Kecskemét)

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére