Megoldott

Buszváró üveg törött.

Anonim Járókelő

Győr Körtefa u. Doka Kft nevű buszmegálló pavilon oldalsó üvege pár napja ki van törve.

Probléma helyszíne
Győr Győr(Ipari Park)

Hozzászólások

  • Puskás Balázs lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Szia!
    Köszönjük a visszajelzést!
    Ezzel segítitek a munkánkat, mert így nyomon tudjuk követni, hogy mi történt, még akkor is, ha az illetékes nem küld újabb állapotjelzést.
    Legyen szebb, biztonságosabb...
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    A mai nap folyamán megjavításra került a buszváró pavilon mindkét kitörött üvege. Köszönöm.
  • Győr Önkormányzata nem válaszolt 40 napon belül.

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Győr Önkormányzata

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    A bejelentett probléma még nem került megjavításra. A mai nap folyamán kitörött a másik oldalon is az üveg, valószínű, hogy nyírták ma a füvet, attól. Kérem jelezzék ezt is az illetékes felé.
  • Puskás Balázs megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő.hu!

    Az alábbi bejelentés kapcsán a következő tájékoztatást adjuk:

    A buszváró üvegjavítást megrendeltük. Várhatóan 30 napon belül tudja pótolni a kivitelező az üveget.

    Köszönettel
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Győr Önkormányzata

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Volánbusz Zrt. / MÁV-csoport (Győr)"-ról "Győr Önkormányzata"-ra.

  • Volánbusz Zrt. / MÁV-csoport (Győr) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bardócz Csaba!

    Hivatkozva a JAROKELO-GYOR-00065600 azonosító számú bejelentésére, az alábbi szíves tájékoztatást adjuk:

    A bejelentésben jelzett buszváró Győr Megyei Jogú Város Önkormányzatá
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Volánbusz Zrt. / MÁV-csoport (Szentendre) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

  • Volánbusz Zrt. / MÁV-csoport (Győr) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Utasunk!

    Tájékoztatjuk, hogy elektronikus levele társaságunkhoz megérkezett. Bejelentése alapján azonnal vizsgálatot kezdeményezünk, és válaszunkat a lehető legrövidebb időn belül (legkésőbb
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Volánbusz Zrt. / MÁV-csoport (Győr)

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldott
    1
    Megoldott
    1

    Buszmegálló betört üveg

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: JCDecaux
    Poprádi út (XI. kerület, Újbuda)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Rosszul kivitelezett buszmegálló

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Ecseri út (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Rendkívül koszos ülések

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Lukács Máté
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Astoria (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  Vissza az oldal tetejére