Válaszra vár

Hónapok óta nem működő utastájékoztatás

Anonim Járókelő

Drága MÁV!
Hónapok, de talán már több mint egy éve nem működik az utastájékoztató. Úgy értem, egyik sem a négyből. Meg tudnák csinálni?

Korábbi bejelentés: https://jarokelo.hu/bejelentesek/gardony/148297/gardony-vasutallomas-kijelzo-problema

Probléma helyszíne
Gárdony Szabadság út 11

Hozzászólások

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Köszönettel vettük a Társaságunk részére eljuttatott 2025. április 10-i megkeresését (148297). Tájékoztatni szeretnénk, hogy ügyének érdemi elbírálása és megválaszolása érdekében a
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Tar Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt. (Gárdony)

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Üveg hiánya az utasváróban

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Örs vezér tere M+H (XIV. kerület, Zugló)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Megállóban áll a víz

    Beküldés ideje:
    Beküldte: X Csaba
    Illetékes: Budapest Közút
    Stefánia út (XIV. kerület, Zugló)
  Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütik kezeléséhez

Oldalunkon különböző sütiket használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújtsuk.
A sütik elfogadása önkéntes, és bármikor visszavonhatod a hozzájárulásodat.
További információért kérünk, olvasd el adatkezelési tájékoztatónkat!

  • Szükséges sütik: Ezek elengedhetetlenek az oldal működéséhez, például a bejelentkezéshez.
  • Kényelmi sütik: Megjegyzik a beállításaidat mint a nyelv vagy a megjelenítési preferenciák.
  • Marketing sütik: Személyre szabott hirdetéseket kínálnak, figyelve a böngészési szokásaidat.
  • Statisztikai sütik: Segítenek megérteni, hogyan használod az oldalt, hogy javíthassuk a teljesítményét.

Beállítások