Megoldatlan

Agárd vasútállomáson utastájékoztató hibás

Frissítve: 2023.03.02

A hiba továbbra is fennáll.

-------------------------------------------------
Agárd vasútállomáson az utastájékoztató kijelzőknek több hibája is van. Részletezem:
I. A 2-es peronhoz tartozó egyik kijelző sem működik. (Két oszlopon, mindkét irányba.)
II. Az 1-es peronhoz tartozó, Székesfehérvárhoz közelebbi kijelző jobb oldali két negyede fel van cserélődve.

Probléma helyszíne
Gárdony Vasút u. 1

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    A MÁV válasza alapján a problémát megoldatlanként lezártuk.
  • MÁV Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Hivatkozással a Társaságunk részére küldött 107015 sz. megkeresésben foglaltakra, a MÁV Zrt. illetékes területi szervezeti egységének állásfoglalása alapján tájékoztatjuk, hogy a t
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • MÁV Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Utasunk!

    Köszönjük észrevételét, amely a MÁV-START Ügyfélszolgálatához megérkezett.

    A MÁV-START, a helyközi közlekedés meghatározó közösségi szereplőjeként a kulturált és pontos vasúti szol
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt. (Gárdony)

  • D Zs hozzászólt a bejelentéshez.

    A hiba továbbra is fennáll. Várható fejlemény az ügyben?

    Köszönöm,
    Üdvözlettel
  • Olah Peter visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • MÁV Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Hivatkozással a 107015 sz. átiratukra, tájékoztatjuk Önöket, hogy a felmerült kifogást az utastájékoztatási feladatokat ellátó MÁV Zrt. illetékes szervezeti egysége részére továbbí
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • MÁV Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Utasunk!

    Köszönjük észrevételét, amely a MÁV-START Ügyfélszolgálatához megérkezett.

    A MÁV-START, a helyközi közlekedés meghatározó közösségi szereplőjeként a kulturált és pontos vasúti szol
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt. (Gárdony)

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "MÁV Zrt. (Gárdony)"-ra.

  • Olah Peter bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldott
    1
    Megoldott
    1

    Buszmegálló betört üveg

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: JCDecaux
    Poprádi út (XI. kerület, Újbuda)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Rosszul kivitelezett buszmegálló

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Ecseri út (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Rendkívül koszos ülések

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Lukács Máté
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Astoria (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  Vissza az oldal tetejére