Megoldatlan

hibás lámpák

FRISSÍTÉS: 2020.12.11 (hivatkozási számok: 109216392, 108336305, 107044739)
A bejelentő hozzászólása: "Egy lámpaoszlop kivételével mindegyik világít."

-----

FRISSÍTÉS: 2020.11.01 (hivatkozási számok: 108336305, 107044739)
A bejelentő hozzászólása: "Amelyik rossz volt, az az is maradt, és újra van "újabb" hibás."
Az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. 1/01692514-01/2020/1 és 1/01083190-01/2020/1 iktatószámú válaszai ellenére 30 napon belül nem történt változás.

-----

FRISSÍTÉS: 2020.09.05 (hivatkozási szám: 107044739)
A bejelentő hozzászólása: "Amelyik rossz volt, az az is maradt, és ismét van "újabb" hibás."
Az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. 1/01083190-01/2020/1iktatószámú válasza ellenére 60 napon belül nem történt változás.

-----

FRISSÍTÉS: 2020.06.14
A bejelentő hozzászólása: "Amelyik rossz volt, az az is maradt, de már van "újabb" hibás is."

-----

FRISSÍTÉS: 2020.02.14
A Vill-Korr Hungária Kft. válasza: "A meghibásodás a hálózaton keletkezett, melyet csak az E.on Hálózati Szolgáltató Kft. szakemberei háríthatnak el."

-----

A 6-os főút vasútállomás melletti körfogalmában és az M6-os felé vezető út mindkét oldalán több lámpaoszlop sem világít.
Kérem a javításukat.

Probléma helyszíne
Dunaújváros Kandó Kálmán tér 10

Hozzászólások

  • . Tibor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • towns man hozzászólt a bejelentéshez.

    Már hét lámpaoszlop nem világít.
  • towns man visszajelzésére vár.

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Címzett!

    Köszönjük, hogy kérésével hozzánk fordult.
    - válasz iktatószáma: 1/02451005-01/2020/1
    Válaszunkat mellékelten küldjük.

    További információért forduljon hozzánk bizalommal a "Válasz"...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • . Tibor elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Dunaújváros)

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2020.11.01 (hivatkozási számok: 108336305, 107044739) A bejelentő hozzászólása: "Amelyik rossz volt, az az is maradt, és újra van "újabb" hibás." Az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. 1/01692514-01/2020/1 és 1/01083190-01/2020/1 iktatószámú válaszai ellenére 30 napon belül nem történt változás. ----- FRISSÍTÉS: 202...

  • towns man hozzászólt a bejelentéshez.

    Egy lámpaoszlop kivételével mindegyik világít.
  • towns man visszajelzésére vár.

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Címzett!

    Mellékelten küldjük tájékoztatásunkat.
    - iktatószám: 1/02121054-01/2020/1

    További információért forduljon hozzánk bizalommal a Válasz gomb megnyomásával, így könnyebben azonosítjuk...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • . Tibor elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Dunaújváros)

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2020.09.05 (hivatkozási szám: 107044739) A bejelentő hozzászólása: "Amelyik rossz volt, az az is maradt, és ismét van "újabb" hibás." Az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. a 1/01083190-01/2020/1iktatószámú válasza ellenére 60 napon belül nem történt változás. ----- FRISSÍTÉS: 2020.06.14 A bejelentő hozzászólása:...

  • towns man hozzászólt a bejelentéshez.

    Amelyik rossz volt, az az is maradt, és újra van "újabb" hibás.
  • towns man visszajelzésére vár.

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Címzett!

    Köszönjük, hogy kérésével hozzánk fordult.
    - válasz iktatószáma: 1/01692514-01/2020/1
    Válaszunkat mellékelten küldjük.

    További információért forduljon hozzánk bizalommal a "Válasz"...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • . Tibor elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Dunaújváros)

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2020.06.14 A bejelentő hozzászólása: "Amelyik rossz volt, az az is maradt, de már van "újabb" hibás is." ----- FRISSÍTÉS: 2020.02.14 A Vill-Korr Hungária Kft. válasza: "A meghibásodás a hálózaton keletkezett, melyet csak az E.on Hálózati Szolgáltató Kft. szakemberei háríthatnak el." ----- A 6-os főút vasút...

  • towns man hozzászólt a bejelentéshez.

    Amelyik rossz volt, az az is maradt, és ismét van "újabb" hibás.
  • towns man visszajelzésére vár.

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Címzett!

    Köszönjük, hogy kérésével hozzánk fordult.
    - válasz iktatószáma: 1/01083190-01/2020/1
    Válaszunkat mellékelten küldjük.

    További információért forduljon hozzánk bizalommal a "Válasz"...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • . Tibor elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Dunaújváros)

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés leírását "A 6-os főút vasútállomás melletti körfogalmában és az M6-os felé vezető út mindkét oldalán több lámpaoszlop sem világít. Kérem a javításukat."-ról "FRISSÍTÉS: 2020.06.14 A bejelentő hozzászólása: "Amelyik rossz volt, az az is maradt, de már van "újabb" hibás is." ----- FRISSÍTÉS: 2020.02.14 A Vill-Korr Hungária K...

  • towns man hozzászólt a bejelentéshez.

    Amelyik rossz volt, az az is maradt, de már van "újabb" hibás is.
  • towns man visszajelzésére vár.

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • towns man visszajelzésére vár.

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Vill-Korr Hungária Kft. (Dunaújváros)"-ról "E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Dunaújváros)"-ra.

  • Vill-Korr Hungária Kft. (Dunaújváros) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Az Ön által a lenti címen jelzett meghibásodás a hálózaton keletkezett, melyet csak az E.on Hálózati Szolgáltató Kft szakemberei háríthatnak el. A közvilágítási hibabejelentéseke...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Vill-Korr Hungária Kft. (Dunaújváros) nem válaszolt 40 napon belül.

  • . Tibor elküldte az ügyet az illetékesnek: Vill-Korr Hungária Kft. (Dunaújváros)

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "Vill-Korr Hungária Kft. (Dunaújváros)"-ra.

  • towns man bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére