Megoldott

nyitott oszlopajtó

FRISSÍTÉS: 2020.03.10 (a bejelentés szolgáltatói azonosítói: 29771842, 29541974)
A bejelentő hozzászólása: "A helyzet változatlan."
Az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. nem válaszolt 30 napon belül.

-----

FRISSÍTÉS: 2020.01.31 (a bejelentés szolgáltatói azonosítója: 29541974)
Az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. nem válaszolt 30 napon belül.

-----

FRISSÍTÉS: 2019.12.20 (a bejelentés szolgáltatói hivatkozási száma: 103918236)
A bejelentő hozzászólása: "Tisztelt Szolgáltató!
Bár az ajtó zárva van (köszönöm), de még mindig akkora a rés, hogy szerintem egy gyermek keze átfér rajta."

-----

A Római körúton az egyik lámpaoszlop ajtaja nyitva van.
Kérem gondoskodjanak a bezárásáról.

Probléma helyszíne
Dunaújváros Római krt. 43

Hozzászólások

  • . Tibor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Szia!
    Köszönjük a visszajelzést!
    Ezzel segítitek a munkánkat, mert így nyomon tudjuk követni, hogy mi történt, még akkor is, ha az illetékes nem küld újabb állapotjelzést.
    Legyen szebb, biztonságosabb...
  • towns man hozzászólt a bejelentéshez.

    Szorosan rögzítették.
    Köszönöm.
  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Szia!
    Segítenél nekünk? Történt fejlemény az elmúlt időszakban? Megoldódott a probléma?
    Köszönjük a segítséged és a visszajelzésed!
    A Járókelő csapatának nevében: Tibor
  • E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Nyíregyháza) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Az ugyfelszolgalat@eon.hu címre küldött levele sikeresen beérkezett.
    Levelének azonosítója: 30064319

    Ez egy automatikus levél, kérjük,...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • . Tibor elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Dunaújváros)

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2020.01.31 (a bejelentés szolgáltatói azonosítója: 29541974) Az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. nem válaszolt 30 napon belül. ----- FRISSÍTÉS: 2019.12.20 (a bejelentés szolgáltatói hivatkozási száma: 103918236) A bejelentő hozzászólása: "Tisztelt Szolgáltató! Bár az ajtó zárva van (köszönöm), de még mindig a...

  • towns man hozzászólt a bejelentéshez.

    A helyzet változatlan.
  • E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Nyíregyháza) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Az ugyfelszolgalat@eon.hu címre küldött levele sikeresen beérkezett.
    Levelének azonosítója: 29771842

    Ha nálunk regisztrált e-mail címr...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • . Tibor elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Dunaújváros)

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2019.12.20 (a bejelentés szolgáltatói hivatkozási száma: 103918236) A bejelentő hozzászólása: "Tisztelt Szolgáltató! Bár az ajtó zárva van (köszönöm), de még mindig akkora a rés, hogy szerintem egy gyermek keze átfér rajta." ----- A Római körúton az egyik lámpaoszlop ajtaja nyitva van. Kérem gondoskodjanak ...

  • E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Nyíregyháza) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Az ugyfelszolgalat@eon.hu címre küldött levele sikeresen beérkezett.
    Levelének azonosítója: 29541974

    Ha nálunk regisztrált e-mail címr...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • . Tibor elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Dunaújváros)

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés leírását "A Római körúton az egyik lámpaoszlop ajtaja nyitva van. Kérem gondoskodjanak a bezárásáról."-ról "FRISSÍTÉS: 2019.12.20 (a bejelentés szolgáltatói hivatkozási száma: 103918236) A bejelentő hozzászólása: "Tisztelt Szolgáltató! Bár az ajtó zárva van (köszönöm), de még mindig akkora a rés, hogy szerintem egy gyermek kez...

  • towns man hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Szolgáltató!
    Bár az ajtó zárva van (köszönöm), de még mindig akkora a rés, hogy szerintem egy gyermek keze átfér rajta.
  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Dunaújváros) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Címzett!

    2019.12.03. napján küldött, 1003615165 partnerszámára vonatkozó megkeresésére csatoltan küldjük 1/02256010-01/2019/1 iktatószámú válaszunkat.
    Amennyiben további kérdése lenne, kérjü
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • . Tibor elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Dunaújváros)

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Dunaújváros)"-ra.

  • towns man bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Friss rongálás

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.
    Tas vezér utca
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hibás lámpa

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Farkas József
    Illetékes: BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.
    Sibrik Miklós út (XIX. kerület, Kispest)
  Vissza az oldal tetejére