Sétálóövezet megszüntetése Debrecenben
Kedves Jarokelo Csapat!
Egy debreceni temat osztanek meg veletek, amit probal a varosvezetes olyan csendesen intezni, ahogy csak lehet.
Debrecen egyik kozponti teret, a Dosa nador teret, amit eddig parkolonak es atmeno forgalomra hasznaltak, setaloterre alakitjak, a kozeli Csapo utcaval egyutt, oda tobbe autoforgalom nem mehet be. Ez nagyon udvozlendo, evtizedes adossag volt. Ezzel viszont megszunik a Var utca es ott egy altalanos iskola autoval torteno kozvetlen megkozelithetosege. Erre hivatkozva a Nagytemplomtol kb. 30 meterre levo, a 2000-es evek eleje ota gyalogos-kerekparos ovezetet visszaadjak az autosoknak, raadasul az eddigi zold teruletekre parkolokat kialakitva. A Kalvin ter igy az eddigi setaloovezet helyett terljesen at fogja venni a most setalova alakitando Dosa nador ter-Csapo utca szerepet, vagyis erdemi forgalomcsillapitast a belvarosba nem hoz, mindossze mas iranyba tereli az autokat. Azert is nagyon ertelmetlen a Kalvin teret visszaadni az autosoknak, mert Debrecen parkolohazakkal es tomegkozlekedessel legjobban ellatott teruleterol beszelunk, kb. 50 meter gyaloglast sporolnak az autosok. Raadasul teljesen szembe is megy minden europai trenddel, hiszen az iskolak kornyekerol epphogy kiszoritani szoktak az autokat, nem bevezetni oda.
Hozzászólások