Megoldott

Doboz a semmiben

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS 2022. 10. 05.

Bejelentő válasza:

Nem történt meg a helyreállítás.

----------------------

FRISSÍTÉS 2022. 04. 25.

Budapesti Közlekedési Központ válasza:

A BKK köszöni megkeresését, mellyel kapcsolatban szakterületünk azt válaszolta, hogy a tereprendezés folyamatban van.

----------------------

A BKK leszerelte a jegyautomatát, úgyhogy úgy gondolták, hogy az út közepén (!) ez a doboz így rendben lesz.

Vagy bontsák el teljesen, vagy kerüljön a helyére valami értelmes dolog (kávé/kólaautomata, okospad, aminél van USB csatlakozó és lehet telefont tölteni, stb.). Ez így nagyon igénytelen, pronyó "megoldás", igazából az utasok kiröhögése, szemközön köpése.... Ideje 2022-ben tudomásul venni, hogy nekik az lenne a dolguk, hogy egy szolgáltatást nyújtsanak az utasaiknak. És azt még meg is értem, hogy jegyet most már mobilon vesznek az emberek, de ilyen akadályokat "ottfelejteni" egy ilyen forgalmas megállóban azért kicsit szánalmas.

Probléma helyszíne
Budapest V. kerület, Belváros-Lipótváros, Deák Ferenc tér

Hozzászólások

  • Gál Miklós lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Fodor Ádám hozzászólt a bejelentéshez.

    Kész.
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Járókelő Zsófia megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0012606-004/2022

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00099263

    Tisztelt Ügyfelünk!

    A BKK köszöni megkeresését, mellyel kapcsolatban szakterületünk azt válaszolta, hogy üzemeltető...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását "A BKK leszerelte a jegyautomatát, úgyhogy úgy gondolták, hogy az út közepén (!) ez a doboz így rendben lesz. Vagy bontsák el teljesen, vagy kerüljön a helyére valami értelmes dolog (kávé/kólaautomata, okospad, aminél van USB csatlakozó és lehet telefont tölteni, stb.). Ez így nagyon igénytelen, pronyó "megoldás", iga...

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    A BKK képtelen volt megugorni ezt a feladatot. Szeptember 30-ai @llapot van a képen. Azért gusztustalan lila táblát sikerült kitenniük, hogy a bevétel azért meglegyen, tehát jártak itt, foglalkoztak v...
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0012606-001/2022
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00099263

    Tisztelt Ügyfelünk!

    A BKK köszöni megkeresését, mellyel kapcsolatban szakterületünk azt válaszolta, hogy a tereprendez...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Járókelő Zsófi elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldásra vár
    1
    Megoldásra vár
    1

    Nem működő klíma

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Erzsébet tér (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Utasváró probléma

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Bányató utca (X. kerület, Kőbánya)
  Vissza az oldal tetejére