Doboz a semmiben
FRISSÍTÉS 2022. 10. 05.
Bejelentő válasza:
Nem történt meg a helyreállítás.
----------------------
FRISSÍTÉS 2022. 04. 25.
Budapesti Közlekedési Központ válasza:
A BKK köszöni megkeresését, mellyel kapcsolatban szakterületünk azt válaszolta, hogy a tereprendezés folyamatban van.
----------------------
A BKK leszerelte a jegyautomatát, úgyhogy úgy gondolták, hogy az út közepén (!) ez a doboz így rendben lesz.
Vagy bontsák el teljesen, vagy kerüljön a helyére valami értelmes dolog (kávé/kólaautomata, okospad, aminél van USB csatlakozó és lehet telefont tölteni, stb.). Ez így nagyon igénytelen, pronyó "megoldás", igazából az utasok kiröhögése, szemközön köpése.... Ideje 2022-ben tudomásul venni, hogy nekik az lenne a dolguk, hogy egy szolgáltatást nyújtsanak az utasaiknak. És azt még meg is értem, hogy jegyet most már mobilon vesznek az emberek, de ilyen akadályokat "ottfelejteni" egy ilyen forgalmas megállóban azért kicsit szánalmas.
Hozzászólások
Ügyszám: 0038/0012606-004/2022
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00099263
Tisztelt Ügyfelünk!
A BKK köszöni megkeresését, mellyel kapcsolatban szakterületünk azt válaszolta, hogy üzemeltető...
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00099263
Tisztelt Ügyfelünk!
A BKK köszöni megkeresését, mellyel kapcsolatban szakterületünk azt válaszolta, hogy a tereprendez...