Megoldott

Elhanyagolt utastájékoztatás

FRISSÍTÉS: 2022.04.04.
Bejelentő jelzése:
"Nem a kosszal, hanem a törött és üres vitrinnel van a problémám."

BKK válasza:
"Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta, hogy rendszeresen takaríttatják a bejelentésben megjelölt utastájékoztató elemet, a takarítások között elkerülhetetlenül újraszennyeződik. Bejelentését követően ellenőrizték az állapotát, mellyel egy időben megtisztíttatták."

---------------------------------
Tisztelt BKK!
Kérem, legyenek szívesek rendbe tenni az M2 végállomási utastéjoztatását a bejárat jobb oldalán.
Köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest X. kerület, Kőbánya, Örs vezér tere

Hozzászólások

  • Csanádi György lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Kész!
  • H B L megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0009099-005/2022/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00097872

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk az illetékes BKV Zrt.-nek. A társaság azt válasz...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2022.04.04. Bejelentő jelzése: "Nem a kosszal, hanem a törött és üres vitrinnel van a problémám." --------------------------------- Tisztelt BKK! Kérem, legyenek szívesek rendbe tenni az M2 végállomási utastéjoztatását a bejárat jobb oldalán. Köszönöm!"-ról "FRISSÍTÉS: 2022.04.04. Bejelentő jelzése: "...

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt BKK! Kérem, legyenek szívesek rendbe tenni az M2 végállomási utastéjoztatását a bejárat jobb oldalán. Köszönöm!"-ról "FRISSÍTÉS: 2022.04.04. Bejelentő jelzése: "Nem a kosszal, hanem a törött és üres vitrinnel van a problémám." --------------------------------- Tisztelt BKK! Kérem, legyenek szívesek rendbe ...

  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem a kosszal, hanem a törött és üres vitrinnel van a problémám.
  • Gál Miklós lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0009099-001/2022/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00097872

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek.
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Zsófi elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Lukács Máté bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Rövid peron

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Jászberényi út / Maglódi út (X. kerület, Kőbánya)
  Vissza az oldal tetejére