Elhanyagolt utastájékoztatás
FRISSÍTÉS: 2022.04.04.
Bejelentő jelzése:
"Nem a kosszal, hanem a törött és üres vitrinnel van a problémám."
BKK válasza:
"Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta, hogy rendszeresen takaríttatják a bejelentésben megjelölt utastájékoztató elemet, a takarítások között elkerülhetetlenül újraszennyeződik. Bejelentését követően ellenőrizték az állapotát, mellyel egy időben megtisztíttatták."
---------------------------------
Tisztelt BKK!
Kérem, legyenek szívesek rendbe tenni az M2 végállomási utastéjoztatását a bejárat jobb oldalán.
Köszönöm!
Probléma helyszíne
Budapest X. kerület, Kőbánya, Örs vezér tere
Hozzászólások
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00097872
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk az illetékes BKV Zrt.-nek. A társaság azt válasz...
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00097872
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek....