Megoldott

Elhanyagolt utastájékoztatás

FRISSÍTÉS: 2022.04.04.
Bejelentő jelzése:
"Nem a kosszal, hanem a törött és üres vitrinnel van a problémám."

BKK válasza:
"Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta, hogy rendszeresen takaríttatják a bejelentésben megjelölt utastájékoztató elemet, a takarítások között elkerülhetetlenül újraszennyeződik. Bejelentését követően ellenőrizték az állapotát, mellyel egy időben megtisztíttatták."

---------------------------------
Tisztelt BKK!
Kérem, legyenek szívesek rendbe tenni az M2 végállomási utastéjoztatását a bejárat jobb oldalán.
Köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest X. kerület, Kőbánya, Örs vezér tere

Hozzászólások

  • Csanádi György lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Kész!
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0009099-005/2022/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00097872

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk az illetékes BKV Zrt.-nek. A társaság azt válasz...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem a kosszal, hanem a törött és üres vitrinnel van a problémám.
  • Gál Miklós lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0009099-001/2022/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00097872

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek.
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Zsófi elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Lukács Máté bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldott
    1
    Megoldott
    1

    Graffitis üléshátlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Zách utca (X. kerület, Kőbánya)
  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Esőbeálló váró áthelyezése

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Királyhágó utca (XII. kerület, Hegyvidék)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Nem működő lift

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Puskás Ferenc Stadion (XIV. kerület, Zugló)
  Vissza az oldal tetejére