Megoldott

Rossz méretű jegyek

Tisztelt BKK!
Ismételten hibás méretű díjtermékeket adott ki nekem az egyik automatájuk. Ezt a hibát magam és mások is több alkalommal jelezték Önök felé, már évekkel ezelőtt is, ennek ellenére továbbra is gyakran előfordul, a probléma jól láthatóan azóta sem került megoldásra.
Mellékelek két fotót is a kifogásolt díjtermékekről, az azokra nyomtatott adatok alapján talán könnyebben meg tudják találni a hiba forrását, és ki tudják iktatni azt.
Érdeklődöm továbbá afelől, hogy a képen látható vonaljegyek jogosítanak-e utazásra. Amennyiben nem, abban az esetben ezt a tényt az ügyfeleik milyen módon tudják megállapítani? Elegendőnek találják-e az ilyen esetekre vonatkozó tajékoztatásaikat? Álláspontom szerint nem elvárható az utasoktól, hogy fejből tudják az Önök összes díjtermékeinek pontos kinézetét. Ilyen módon a jegy érvényességét sem feltétlenül tudják megállapítani, ami pedig könnyen pótdíjfizetési kötelezettséget vonhat maga után. (Egy ilyen eset nagyban képes rontani a közösségi közlekedés élményét, a BKK szolgáltatásaiba vetett bizalmat, illetve külföldi utasok esetén pedig a város és az ország megítélését is.)
Bízom benne, hogy jelen bejelentésemmel is, mint valós tapasztalatokon alapuló visszajelzéssel hozzá tudtam járulni a fentebb részletezett hibák kezelésében, ezáltal segítve munkájukat Budapest közösségi közlekedésének működtetésében.
Tisztelettel:
Szécsi András

Probléma helyszíne
Budapest Széll Kálmán tér M

Hozzászólások

  • Jakab Imola lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Sz. András hozzászólt a bejelentéshez.

    Az utóbbi hónapokban nem vásároltam papíralapú díjterméket a BKK automatáiból. Így hát kénytelen vagyok hinni nekik, hátha most igazat mondanak.
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0002785-001/2022/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00095665

    Tisztelt Ügyfelünk!

    A BKK köszöni megkeresését, mellyel kapcsolatban szakterületünk azt válaszolta, hogy a BKK jeg
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Molnár Márton hozzászólt a bejelentéshez.

    Kaptam én is már ilyen fecniket gyűjtőjegy helyett. Elvittem kicseréltetni a Széll Kálmán térre (szóval nem is valami eldugott helyre), több, mint 20 PERC volt, mert az SAP így, a nyomtató úgy stb.
  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Sz. András bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére