Rossz méretű jegyek
Tisztelt BKK!
Ismételten hibás méretű díjtermékeket adott ki nekem az egyik automatájuk. Ezt a hibát magam és mások is több alkalommal jelezték Önök felé, már évekkel ezelőtt is, ennek ellenére továbbra is gyakran előfordul, a probléma jól láthatóan azóta sem került megoldásra.
Mellékelek két fotót is a kifogásolt díjtermékekről, az azokra nyomtatott adatok alapján talán könnyebben meg tudják találni a hiba forrását, és ki tudják iktatni azt.
Érdeklődöm továbbá afelől, hogy a képen látható vonaljegyek jogosítanak-e utazásra. Amennyiben nem, abban az esetben ezt a tényt az ügyfeleik milyen módon tudják megállapítani? Elegendőnek találják-e az ilyen esetekre vonatkozó tajékoztatásaikat? Álláspontom szerint nem elvárható az utasoktól, hogy fejből tudják az Önök összes díjtermékeinek pontos kinézetét. Ilyen módon a jegy érvényességét sem feltétlenül tudják megállapítani, ami pedig könnyen pótdíjfizetési kötelezettséget vonhat maga után. (Egy ilyen eset nagyban képes rontani a közösségi közlekedés élményét, a BKK szolgáltatásaiba vetett bizalmat, illetve külföldi utasok esetén pedig a város és az ország megítélését is.)
Bízom benne, hogy jelen bejelentésemmel is, mint valós tapasztalatokon alapuló visszajelzéssel hozzá tudtam járulni a fentebb részletezett hibák kezelésében, ezáltal segítve munkájukat Budapest közösségi közlekedésének működtetésében.
Tisztelettel:
Szécsi András
Hozzászólások
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00095665
Tisztelt Ügyfelünk!
A BKK köszöni megkeresését, mellyel kapcsolatban szakterületünk azt válaszolta, hogy a BKK jeg...