Értelmetlen első ajtós felszállás csuklós buszokon
Sok vonalon nagyon jól működik az első ajtós felszállás, de az a véleményem, hogy ennek csak kis buszoknál van létjogosultsága - a csuklós buszokat viszont nem első ajtós felszállásra találták ki, ezeken vissza kellene állítani a régi rendet, hogy bárhol lehessen le- és felszállni.
A csatolt kép jól mutatja, hogy milyen tumultus tud kialakulni csúcsidőben rendszeresen csuklós buszoknál - ráadásul ha ennek a tömegnek egy már teli buszra kell felszállnia, a buszon belül is nehéz az embernek hátraverekednie magát. Plusz az első ajtóztatás miatt sokkal több késést tudnak összeszedni ezek a buszok, mintha bárhol lehetne le- és felszállni.
Úgy érzem a BKK azzal, hogy számos csuklós busszal kiadott vonalon első ajtóztat, megint a saját érdekeit helyezte az utasoké elé, az utas kényelme és az utazás gyorsasága mintha sajnos nem lenne szempont, amikor ilyen intézkedéseket vezet be a BKK. (Az első ajtós csuklós buszozás műfajnak egyébként nem is a 36-os a királya, hanem a 200E - ott már nagyon régóta van első ajtóztatás és azóta sem működik. Ott a reptéri utasoknak bőröndökkel kell ugyanezt a mutatványt előadniuk, hogy jegyet/bérletet mutassanak és utána bőröndöstül verekedjék magukat keresztül a tömegen a busz hátulja felé...)
Hozzászólások
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00095116
Tisztelt Ügyfelünk!
A BKK köszöni megkeresését. A társaság kiemelt célja, hogy ügyfelei számára minél magasabb szo...
Tehát, egyszerűsítek:
Van az elsőajtós felszállás megint az a tumultust kiváltó elsőajtós felszállás. Amit a kedves bejelentő akar megszüntetni. de legalább nagyon kedves, mert...