Megoldott

Lecsípi a szavakat a FUTÁR

Szombaton kipróbáltam az új villamost a 17-es vonalon. A 2208-as járművel utaztam, az utastájékoztató néha elharapta a megállók elejét, mint a csatolt videóban, ahol a Margit híd, Budai hídfő helyett csak Budai hídfőt mondott be másodjára. Odafelé a tájékoztató szöveg közepén hallgatott el, majd kihagyott pár szót és folytatta.
Amúgy szerintem ezt a hosszú tájékoztató szöveget elég lenne egyszer is bemondani nem kell kétszer!
Korábban találkoztam ezzel a problémával buszokon is, tehát szerintem nem a villamos hibája, kérdésem hogy ez mitől van?
Köszönöm!
Videó: https://www.youtube.com/watch?v=m4co5zRHKMo&feature=youtu.be

Probléma helyszíne
Budapest III. kerület, Óbuda-Békásmegyer, III. kerület

Hozzászólások

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett „Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (9481)” tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:

    A problémáról tudunk, ritkán előfordu
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Bardócz Csaba elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bardócz Csaba bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    QR kód

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Bóbita utca (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Légkondicionálás hiánya a buszon

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Madzsar József utca / Pünkösdfürdő utca (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    NNE-063

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Suszter Dominik
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Békásmegyer, Újmegyeri tér (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  Vissza az oldal tetejére