Megoldott

Ticket machine out of service

Anonim Járókelő

Dear public transport company!

We wanted to buy a ticket from the ticket machine at the airport, but the queue was so long that we were very surprised. It took us 1 hour to buy a ticket for the bus. It is very bad. I was informed that there is an app, but this was not an option for me, as I do not want to enter my credit card details in an app that is unfamiliar to me. And the Apple Pay payment method was not there.
Excuse my English, but I am not an English tourist.

Probléma helyszíne
C7M3+Q7 Budapest Magyarország

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0036791-001/2021/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00094234

    Tisztelt Ügyfelünk!

    A BKK köszöni megkeresését. Szakterületünk először is elnézését kéri a kellemetlenségért. Azt
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Rosszállapotú villamos sín pályák

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Maglódi út (X. kerület, Kőbánya)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    NNE-063

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Suszter Dominik
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Békásmegyer, Újmegyeri tér (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  Vissza az oldal tetejére