Megoldott

Nem működő kijelző

FRISSÍTÉS BKK visszajelzése 2022.02.01.:
A BKK köszöni megkeresését, melyet továbbítottunk a jelzett probléma megoldásában illetékes Volánbusz Zrt.-nek, és melyre a társaság fog válaszolni.
-----------------------------------

A kijelzők nem működnek. Hogy nézik így az utasok a megállókat? Kérem mielőbb javítsák meg.

Probléma helyszíne
Budapest XXI. kerület, Csepel, II. Rákóczi Ferenc út 174

Hozzászólások

  • Pál András lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Köszönjük a visszajelzést!
  • Volánbusz Zrt. (Szentendre) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő Egyesület ! ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Zsófia elküldte az ügyet az illetékesnek: Volánbusz

  • Járókelő Zsófia megváltoztatta a bejelentés leírását "A kijelzők nem működnek. Hogy nézik így az utasok a megállókat? Kérem mielőbb javítsák meg."-ról "FRISSÍTÉS BKK visszajelzése 2022.02.01.: A BKK köszöni megkeresését, melyet továbbítottunk a jelzett probléma megoldásában illetékes Volánbusz Zrt.-nek, és melyre a társaság fog válaszolni. -------------------...

  • Járókelő Zsófia megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "Volánbusz"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0002478-001/2022/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00093861

    Tisztelt Ügyfelünk!

    A BKK köszöni megkeresését, melyet továbbítottunk a jelzett probléma megoldásában illetékes Vo...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ nem válaszolt 40 napon belül.

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Szebb városért bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére