Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes ArrivaBus Kft....-nek. A társaság azt válaszolta, hogy a jelzett autóbuszon pótolták és rögzítették a hiányzó kapaszkodót.
Köszönjük az észrevételt.
Budapest, 2022. január 25.
Üdvözlettel:
Budapesti Közlekedési Központ
Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?
Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ
BKK Budapesti Közlekedési Központ nem válaszolt 40 napon belül.
g g elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ
Oldalunkon különböző sütiket használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújtsuk.
A sütik elfogadása önkéntes, és bármikor visszavonhatod a hozzájárulásodat.
További információért kérünk, olvasd el adatkezelési tájékoztatónkat!
Szükséges sütik: Ezek elengedhetetlenek az oldal működéséhez, például a bejelentkezéshez.
Kényelmi sütik: Megjegyzik a beállításaidat mint a nyelv vagy a megjelenítési preferenciák.
Marketing sütik: Személyre szabott hirdetéseket kínálnak, figyelve a böngészési szokásaidat.
Statisztikai sütik: Segítenek megérteni, hogyan használod az oldalt, hogy javíthassuk a teljesítményét.
Hozzászólások
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00093585
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes ArrivaBus Kft....