Megoldott

Csúszós megállók

Az ónos eső ellenére a megállók síkosságmentesítése nem történt meg. A BKK megkeresésemre azt válaszolta, hogy nem az ő feladatuk, forduljak a BKV-hoz. Nem túl ügyfélközpontú hozzáállás, amikor a csúszós felület miatt utasok kerülhetnek rosszabb esetben a villamos alá.

Probléma helyszíne
Budapest XII. kerület, Hegyvidék, Szilágyi Erzsébet fasor 24

Hozzászólások

  • Kövér Blanka lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0035474-001/2021/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00093559
    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a BKV Zrt.-nek. A probléma megoldásában illetéke
    ...
  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Zuhatag sor, ma reggel. Napok óta figyelmeztetnek az ónos esőre. A megállókat nem képesek takarítani, de sírnak, hogy kevés az utas.
  • Szász László elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Szász László bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    járat racionalizálás 110-112 busz

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Pagony utca (XII. kerület, Hegyvidék)
  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    NUU 956 :)

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Simon Zoltán
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Völgy utca (XXI. kerület, Csepel)
  Vissza az oldal tetejére