Megoldatlan

Troli közlekedés ellehetetlenítése Zuglóban

Tisztelt Főváros!

Állítólag Önök zöld fővárost akarnak, csak azt nem értjük itt Zuglóban, hogy akkor miért jár fele annyi troli a 77-es vonalán???

A problémát, miszerint a trolik késnek, mert az Egressy út reggel és délután is járhatatlan a főváros és a BKK úgy oldotta meg, hogy az ott közlekedő trolit RITKÍTOTTA!

Válaszukba tüntessék fel, hogy a 77-es troli vonalán 2004-ben, 2009-ben, 2014-ben és 2021-ben hány jármű van iskolaidőszakban csúcsórákban. És miért volt szükség a növekvő lakosságszám ellenére az egykori 4-6 perces követésről 8-10 percesre ritkítani a trolit. Így hogy lehet rávenni az embereket arra, hogy ne autóval menjenek?

Gratulálunk! Zöld város, járj tömegközlekedéssel! Persze.

Probléma helyszíne
Budapest XIV. kerület, Zugló, Egressy út 92

Hozzászólások

  • H. Annamária lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    "A felmérések alapján a 77-es vonalon biztosított menetrendi kínálat alapvetően megfelel az utasforgalmi igényeknek, így nem indokolt a menetrendi beavatkozás."
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0033193-001/2021/0038

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00092679

    Tisztelt Ügyfelünk!

    A BKK Zrt. köszöni megkeresését. Szakterületünk arról tájékoztatott, hogy Társaságunk járatai
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Archibald Stephens bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére