Megoldott

Merre van a metrópótló?

Tisztelt BKK!

A Nyugati pályaudvar aluljárójában a padlómatricák nagyon szépen elvezetik a metrópótlót kereső utasokat az E kijárathoz, a felszínre érve viszont semmi sem utal arra, hogy egy 180 fokos fordulatot kellene tenni az utasnak (arról nem is beszélve, hogy utána merre találja pontosan a buszt).

Korábban voltak felfestések az aszfalton, viszont ezek mára lekoptak. Szeretném kérni, hogy újítsák meg ezeket a felfestéseket, illetve helyezzenek ki a felszínre tájékoztató táblákat arról, hogy merre található a metrópótló.

Munkájukat köszönöm!

Tisztelettel:
Fónai Kende

Probléma helyszíne
Budapest VI. kerület, Terézváros, Nyugati pályaudvar

Hozzászólások

  • Garami Marika lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0033005-001/2021/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00092610

    Tisztelt Ügyfelünk!

    A BKK Zrt. köszöni megkeresését. Szakterületünk megvizsgálta a javaslatait, és azt a részt töb...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    NNE-063

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Suszter Dominik
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Békásmegyer, Újmegyeri tér (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    nem működő kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Hohl Teodor
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Váci út (XIII. kerület)
  Vissza az oldal tetejére