Megoldott

Katasztrofális járat

A tegnapi napon volt szerencsém a 97E FKU-945-ös rendszámú busszal utazni. A Bakancsos utcánál szálltam fel a harmadik ajtónál. Valami nagyon komoly hibája lehetett, mert ahogy elindultunk, a busz hátsó fele olyan iszonyatosan ugrált, hogy az emberek a csuklós rész mögött majdnem leestek az ülésről, több centire fel is dobálta az utasokat az ugrálás. A Bakancsos megálló és a Borsó utca között viszonylag nincsenek nagy kátyúk, csak repedések. Ez nem lehetett az oka. Mire a Kis utcához értünk a nagy ugrálástól és dobálástól bevertem a térdem. Gondoltam, hogy előre megyek, és szólok a sofőrnek, de addigra elértünk a Borsó utcához, és inkább leszálltam, mert nem akartam így végig utazni az Örsig. Többen leszálltak velem együtt, és sokan pedig előre mentek a busz elejébe. Átszálltam a 169E-re, majd az Örsön utolértük a 97E-t. Úgyhogy odamentem, és jeleztem a problémát a sofőrnek. Bár nehezen tudom elhinni, hogy a tükörben nem látta, hogy az emberek úgy ugrálnak a busz végében, mintha rali autóban ülnének. A sofőr csak annyit mondott, hogy köszöni, hogy szóltam, majd visszazárkózott a fülkéjébe, és 2 perc múlva indult a következő körre ezzel a busszal. Nem szállt ki megvizsgálni a kerekeket vagy bármi mást.
Fel nem foghatom, hogy nem tűnt fel ez a hiba a sofőrnek vagy a garázsban, és hogy lehetett ilyen jármű forgalomban. Pontosan az ilyeneket kellene kiszedni a nap hátralévő részében és elküldeni kivizsgálásra. Bár nem tudom, hogy mi okozta ezt a problémát, a kerekekkel volt-e gond vagy mással, de a busz rugózása katasztrófa volt. Szeretném tudni, hogy a tegnapi jelzésem után megvizsgálták-e a buszt, és hogy mi volt a baja. Vagy továbbra is forgalomban maradt ilyen állapotban?

Probléma helyszíne
Budapest XVII. kerület, Rákosmente, Pesti út 16

Hozzászólások

  • Szebb városért hozzászólt a bejelentéshez.

    :)
  • Bertalan Balázs lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    És miért nem egyből azután, hogy jeleztem a sofőrnek? Még azért ment vele pár kört...
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0032504-001/2021/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00092466
    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a BKV Zrt.-nek. A probléma megoldásában illetékes
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Szebb városért hozzászólt a bejelentéshez.

    :)
  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Már látom a választ is. A sofőrt is meghallgatták, aki azt állította nem emlékszik, hogy valaki jelezte volna számára a hibát. :D
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Igen, én ezt tudom. Csak azért tettem meg, mert az ügyfélszolgálati válaszban mindig ezzel dobálóznak.
  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    202E járaton van F5 forgalmi számmal reggel 05:04 óta. Sőt éjszakain is végig ment amúgy. Tegnap a 9-en ment még egész nap. Átalában hiába szólsz a sofőrnek nem érdekli semennyire sem.
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldott
    3
    Megoldott
    3

    Busz

    Beküldés ideje:
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Pesti út (XVII. kerület, Rákosmente)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    rongált megállótábla

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Csévéző utca (XVIII. kerület, Pestszentlőrinc-Pestszentimre)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Sasadi út 764-es buszmegálló

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Budapest, Sasadi út (XI. kerület, Újbuda)
  Vissza az oldal tetejére